Her isteyenin hakkımda kolayca yorum yapması bana özel bir durum mu? Sizce bu benim kusurum mu?

Öğrencilik hayatımda da, akraba çevremde de hiç saygı duyulmadım. Yüzüme yüzüme aşağılanmalar yaşadım hemde çok saçma şeylerde. Yani ben hiçkimseye yorum yapmayan sessiz bir insanım. İnsanlar neden benimle kolayca uğraşabiliyorlar. Bu benim hatam mı? Yoksa herkeste böyle mi? Size de böyle yapmaya cesaret edebiliyorlar mı? Ben neden bu cesareti veriyorum hep onu düşünüyorum. Benden küçükler bile.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Her isteyenin hakkımda kolayca yorum yapması bana özel bir durum mu? Sizce bu benim kusurum mu?
Cevapla