Herkese samimi ama bana farklı davranıyor, kötü biri olduğumu mu kast ediyor?

Normalde çalışanlara abicim canım der. Bana hiç demedi yönetici. "Gülüm" dedi bi kere sasirdim. Bi çalışanın bana ilgisi var gelip yanıma o çocuğa dikkat et ben söyledim diyor. Kotu biri olduğunu mi kast ediyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Olduğunu mu kast ediyor olacak *Gözü hep üzerimde anlamadim
Herkese samimi ama bana farklı davranıyor, kötü biri olduğumu mu kast ediyor?
Cevapla