“Sessiz boşanma” hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce bir ilişki resmen bitmeden önce duygusal olarak bitmiş sayılır mı?

Son zamanlarda “sessiz boşanma” çok konuşuluyor… Çiftler birlikte yaşamaya devam ediyor ama duygusal bağ, konuşma, ilgi, hatta bazen tartışma bile kalmıyor.
Dışarıdan her şey normal görünüyor ama içeride ilişki çoktan bitmiş oluyor.
Bu durum sizce ilişkiyi kurtarmak için bir sinyal mi, yoksa geri dönüşü olmayan bir kopuş mu?
Hiç böyle bir süreç gözlemlediniz mi ya da yaşadığınızı düşündüğünüz bir dönem oldu mu?
Merak ediyorum, sessiz boşanma sizce neden bu kadar yaygınlaştı?

“Sessiz boşanma” hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce bir ilişki resmen bitmeden önce duygusal olarak bitmiş sayılır mı?
Cevapla