Yurt dışında yaşıyorum, sevgili yaparsam ciddi düşünürüm, ailem yabancı damat istemediği için baştan yabancı flörtlerimi falan kendimden uzaklaştırdım. Küçük şehirde olduğum için yaşıtım türk erkekleri sayılı hatta yok denilecek kadar az.
Sanaldan çok insan tanıdım yalan yok ama hepsi türkiyedeydi. Yaşın genç, takılma, zamanı gelince olur falan diyeceksiniz ama sanki nasibimde kimse yok gibi hissediyorum. Günümüzde herkes çok genç yaşta sevgili yapıyor, çirkin değilim, çok uyumlu, karakteri güzel, olgun bir kız olduğumu derler, ona rağmen reeldeki yabancılar ve sanaldaki türk erkekleri dışında reelde türk biriyle tanışamadım.
Asosyal da değilim, biraz çekingen olmama rağmen konuşkanım, sadece yeni kişilerle tanışma fırsatım olmuyor.
Bende artık hayatımda biri olsun istiyorum, sevmek, sevilmek nasıl bir şey tatmak istiyorum nasipse.
Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer