Erkek arkadaşımı engelledim 40 gün oldu daha da yazmadı, aramaya çalışmadı. Ne yapmalıyım?

40 gün geçti sizce dönüp özür dilesem mi? Ama onun da profil fotosu görünmüyor.
Erkek arkadaşımı engelledim 40 gün oldu daha da yazmadı, aramaya çalışmadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla