Sevgilim 3 gündür cevap vermiyor, yüzüme kapatıyor ve aramıyor. Ne demek bu, ne yapmalıyım?

Aramızda ufak birşey geçti biraz sinirliydim, ama ona hiç kötü birşey demedim, beni anlaması lazımdı, çünkü ortak arkadaşlarla bozuştum çıkmak istemedim onlarla hep birlikte dışarı, genelde hep birlikte çıkarız hepimiz, ama beni anlayacağına ve destek olacağına çekildi benden... anlamıyorum ki. bir sürü mesaj yazdım cevap vermedi, aradım aradım yüzüme kapatıp durdu, üç gündür ne arayıp ne de soruyor. Beni sevdiğini söylüyordü çok hemde. O zaman niye benden uzak ve soğuk bu aralar birde üç gündür etrafta yok? Seven insan arar, sorar, merak eder ve anlar. Üzgünüm ve kızgınım. Yazmayı ve aramayı kestim şimdi... Bekliyorum. Arkadaşlar bu ne demek, ayrılmak mı istiyor, ne yapmalıyım ben?
Sevgilim 3 gündür cevap vermiyor, yüzüme kapatıyor ve aramıyor. Ne demek bu, ne yapmalıyım?
Cevapla