32 yaşındaki bir kadın ile 27 yaşındaki bir erkeğin ilişkisi sizce yürür mü? Mutluluk oranını kaç verirsiniz?

32 yaşındaki bir kadın ile 27 yaşındaki bir erkeğin ilişkisi sizce yürür mü? Mutluluk oranını kaç verirsiniz?

Erkek evlenip ayrılmış, çocuksuz. Kadın ise hiç evlenmemiş. Gerçekten uyum yakalanabilir mi, siz ne dersiniz?

32 yaşındaki bir kadın ile 27 yaşındaki bir erkeğin ilişkisi sizce yürür mü? Mutluluk oranını kaç verirsiniz?
Cevapla