32 yaşında erkek ve 22 yaşındaki kadın ilişkisi sıkıntılı mı olur?

Ben 22 yaşındayım o da 32 yaş çok mu sizce aslında benim baya hoşuma gidiyor akıllı birisi kendini geliştirmiş kültürlü bende hiç çocuk gibi olmadım zaten hep daha olgun olduğum söylenirdi ama bilemedim sizce çok mu yaş sıkıntı olur mu ailem ne der bilemiyorum
32 yaşında erkek ve 22 yaşındaki kadın ilişkisi sıkıntılı mı olur?
Cevapla