Özellikle 30 yaş ve uzeri erkeklere soruyorum bir kızı üzdügünuzu dusununce ne yapiyorsunuz?

İstemeden üzdüğünüzü düşününce ve o kızın sessizliği karşısında ne yapar, ne düşünürsünüz? Kızı da beğeniyorsunuz, ilgi var kizın daha cok ilgisi var ama zaman yanlış olduğu için karşılık veremiyorsunuz.

Özellikle 30 yaş ve uzeri erkeklere soruyorum bir kızı üzdügünuzu dusununce ne yapiyorsunuz?
Cevapla