Çalışma ortamında bulunduğunuz kişi işten ayrılmış ama her ziyarete geldiğinde ağlayarak ayrılıyor. Kız hakkında ne düşünürsünüz? Kopamiyor sizden
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
düşünmem.
Üzülürüm derdini dert edinirim teselli için çalışırım
Ağlamasına sebep olan kişiyseniz
Ağlamasına sebep olan kişiyseniz.
Benim için neden aglıyorsınuz aynı ortam da degiliz diye aglamamıza gerek yok
3 senelik çalıştığım iş yerime emeklerime verdigim degere agaldim. Ayrilmak durumunda kalmistim 2 ay oldu cok cabaladim. Bana sürekli umut verdi, "Ekim ayı sonunda gel, ben seni böyle bırakmam," vs. dedi. Dün gittim, bu sefer "Sene sonuna kadar, 5-6 aya kadar bekle. Köpeğime bakmakta zorlanıyorum. Yerine gelen kişiyi çıkarmam, seni başka yere alırız. O şekilde o zamana kadar idare eder misin bizi ya da kendini bilmiyorum ama zaten bir yere gidip çalışacak gibi de görünmüyorsun," dedi
Böyle biri için üzülme bunun için ağlama senin kıymetini degerini bilmiyorum sadece seni elinin altında tutmak istiyor
Geçmişte benim patronum da aynısını yapmıştı yok 3 ay daha ksl fazlasını vereceğim bunlar boş muhabbet
Orada değilim zaten ama ilgimide farkında
yani gözyaşları zayıf noktalarımdan biri her türlü düşünürüm
Peki başka soru sorabilir miyim?
direk sorsaydın
Peki. Ağlama sebebim eski iş yerime alınmamam. Gönülsüz ayrılmıştım, iki ay olacak. Üç sene çalışmıştım. Ailevi sebepten dolayı ayrılmak zorunda kaldım ama patronum bana kapısını açıp tekrar işe alacakmış gibi konuşmuştu ki çok inanmış, umut etmiştim. Sonra almadı. Neden öyle yaptı?
ben bunu nasıl bileyim hatun tanımadığım insanlar tanımadığım işyeri belki kibirlidir belki başka maaş vermek istemiyordur belki işçiye gerek yoktur belkide çıktın diye sana gıcık olmuştur bilemem
Bana sürekli umut verdi, "Ekim ayı sonunda gel, ben seni böyle bırakmam," vs. dedi. Dün gittim, bu sefer "Sene sonuna kadar, 5-6 aya kadar bekle. Köpeğime bakmakta zorlanıyorum. Yerine gelen kişiyi çıkarmam, seni başka yere alırız. O şekilde o zamana kadar idare eder misin bizi ya da kendini bilmiyorum ama zaten bir yere gidip çalışacak gibi de görünmüyorsun," dedi.
anlıyorum derdini Allah kolaylık versinde adam sözünde durmamış yani ben bununla ilgili nasıl teselli vereyim sana İstanbul'da mısın
Ona aşıktım ilgim vardı sevmiştim değer vermiştim.
Evet
ben anlamadımki iş mi arıyorsun aşk mı arıyorsun köpek için sormuştum istanbuldamısın diye ne tarafındasın
Aşıktım ona o yuzden yanında kalmak istiyordum görüyordum onu her gün
anladım demekki duygularınız karşılıklı değilmiş yakınlardaysan köpeğin ihtiyacını bir kaç gün belki karşılayabilirim diyecektim ama oralı değilsin benim başka yapabileceğim bir şey yok
Kopegim yok ki
Bana sürekli umut verdi, "Ekim ayı sonunda gel, ben seni böyle bırakmam," vs. dedi. Dün gittim, bu sefer "Sene sonuna kadar, 5-6 aya kadar bekle. Köpeğime bakmakta zorlanıyorum. Yerine gelen kişiyi çıkarmam, seni başka yere alırız. O şekilde o zamana kadar idare eder misin bizi ya da kendini bilmiyorum ama zaten bir yere gidip çalışacak gibi de görünmüyorsun," dedi.
bu senin mesajın köpeğime bakmakta zorlanıyorum yazmışsın dalgamı geçiyorsun benimle alay ediyorsan söyle gerçekten goygoy havamda değilim hayvansever olduğum için vicdan yaptım sen eğlence arıyorsun kendine heralde
O dedi köpeğime bakmakta zorlanıyorum diye!
Ben yemegini felan verip ilgileniyorum onunla
he ben okurken öyle anlamadım çalışmadığın için sen köpeğine bakmakta zorlanıyorsun olarak anladım neyse
Zor olan her şey çekicidir. Eğer ona sahip olsaydın böyle olmazdı
Onun bana karşı ilgisi ve beğenisi vardı. Bilerek parmağını elime dokunduruyordu. Benim de ona karşı ilgim vardı. Onu görmek ve sesini duymak yetiyordu. İlgi duyduğumu anlıyordu ama beni işe almadı.
3 senelik calistigim iş yerime emeklerime verdigim degerede agaldim. Ayrilmak durumunda kalmistim 2 ay oldu cok cabaladim. Bana sürekli umut verdi, "Ekim ayı sonunda gel, ben seni böyle bırakmam," vs. dedi. Dün gittim, bu sefer "Sene sonuna kadar, 5-6 aya kadar bekle. Köpeğime bakmakta zorlanıyorum. Yerine gelen kişiyi çıkarmam, seni başka yere alırız. O şekilde o zamana kadar idare eder misin bizi ya da kendini bilmiyorum ama zaten bir yere gidip çalışacak gibi de görünmüyorsun," dedi
Yeni bir iş yeni bir eş bul kendine ortamını değiştir yeni insanlar ile tanış
Yeni iş bulmaya çalışıyorum artık gel desene gitmem
teselli ederim
3 senelik çalıştığım iş yerime emeklerime verdigim degere agaldim. Ayrilmak durumunda kalmistim 2 ay oldu cok cabaladim. Bana sürekli umut verdi, "Ekim ayı sonunda gel, ben seni böyle bırakmam," vs. dedi. Dün gittim, bu sefer "Sene sonuna kadar, 5-6 aya kadar bekle. Köpeğime bakmakta zorlanıyorum. Yerine gelen kişiyi çıkarmam, seni başka yere alırız. O şekilde o zamana kadar idare eder misin bizi ya da kendini bilmiyorum ama zaten bir yere gidip çalışacak gibi de görünmüyorsun," dedi
Baska is bulamiyor musun?
Buluyordum ama 2 saat durup ayrılıyordum, en fazla 1 gün duruyordum, yapamıyordum. Onu çok özlüyorum. Dün, "Burayı çok özlüyorum," dedim.
Ona aşıktım parmağını bilerek elime dokunduruyordu bana karsi ilgisi beğenisi vardı. Bana sürekli umut verdi ama almadı işe ilgimi anlıyordu
Teselli etmesi lazim
Ediyordu konuşarak sene sonu bakarsın gelirsin belli olmaz felan dedi oncedende Ekim diyiyordu kısacası beni istemiyor orada artık ona üzüldüm ilgisi olduğunu düşünüyordum
Anladim. Takip at
Ağlak insanlara gelemiyorum.
Asiri duygusalim keşke tutabilsem gözyaşlarımı😪😪
Zamanla kısırlaşır merak etme
Oyle oldu o kadar üst üste hayal kırıklıkları yasadim ki en son asiri sessizleşir kabuğuna çekildim kimseyle konuşmuyorum ağlayamıyorum artık
Kabuğuna çekilmek yerine aktiviteler edin. Emin ol zamanla her şey güzel olabiliyor
Pek hevesim yok ama türbelere gidiyorum namaz kılmaya başladım gönlüm biraz daha sakinleşti ama hala çok buruk
İnşirah oku
Vicdanı varsa düşünür biraz
üzülürdüm onun adına
3 senelik cakistigim iş yerime emeklerime verdigim degere agaldim. Ayrilmak durumunda kalmistim 2 ay oldu cok cabaladim. Bana sürekli umut verdi, "Ekim ayı sonunda gel, ben seni böyle bırakmam," vs. dedi. Dün gittim, bu sefer "Sene sonuna kadar, 5-6 aya kadar bekle. Köpeğime bakmakta zorlanıyorum. Yerine gelen kişiyi çıkarmam, seni başka yere alırız. O şekilde o zamana kadar idare eder misin bizi ya da kendini bilmiyorum ama zaten bir yere gidip çalışacak gibi de görünmüyorsun," dedi.
Evet
Ağlama sebebim eski iş yerime alınmamam. Gönülsüz ayrılmıştım, iki ay olacak. Üç sene çalışmıştım. Ailevi sebepten dolayı ayrılmak zorunda kaldım ama patronum bana kapısını açıp tekrar işe alacakmış gibi konuşmuştu ki çok inanmış, umut etmiştim. Sonra almadı. Neden öyle yaptı?
insanoğlu çiğ süt emmiş
Öyleymiş 2 ay o kadar çok ağladım ki emeklerime yerime birini buldular memnun kaldılar. Bana sürekli umut verdi, "Ekim ayı sonunda gel, ben seni böyle bırakmam," vs. dedi. Dün gittim, bu sefer "Sene sonuna kadar, 5-6 aya kadar bekle. Köpeğime bakmakta zorlanıyorum. Yerine gelen kişiyi çıkarmam, seni başka yere alırız. O şekilde o zamana kadar idare eder misin bizi ya da kendini bilmiyorum ama zaten bir yere gidip çalışacak gibi de görünmüyorsun," dedi.
Onlara gebe olduğunu sanıyor o yüzden rahat. Başka bi yere başvur.
Peki istiyormudur başka yere gitmemi oraya bağlı kalmam hosunami gidiyordur
İstese istemese sen onun umrunda değilsin.
Bana karşı ilgisi vardı elini bilerek elime dokunduruyordu begeniyordu benimde ona karşı vardı çok belli oluyordu
Şimdi yok demek
Belki de iş yerinde yakınlık olmaz diye beni oradan uzaklaştırıp dışarıda yaklaşmak istiyor.
Sanmıyorum.
Üzücü ama yapacak bir şey yok
Peki sizce patronum beni işe alacak gibi yapıp neden almadı tekrar?
Annenle gitmemiş miydiniz en son
Evet dün yeniden gittim
Evvelsi günü patronumu ağlayarak aradim başka yerde yapamiyorum diye oda dünyanın sonu değil çık gel konuşalım dedi gittim
Yaz özelden. Bakalım yeni gelişmeler neymiş
Bana beni alamayacağını ama her zaman istersem uğrayacağımı, ileride sene sonu ekonomi olarak iyi olursa alabileceğini söyledi. Ben de kendimi tutamadım, ağladım karşılarında
Tabi uykusuz kalır