Abi dediğim insana aşık oldum ne yapmam lazım bilmiyorum?

Aynı ofiste çalıştığım abi dediğim evli olan adama aşık oldum duygularımı bastırmayı aramızdaki mesafeyi korumayı sürdürdüm ama duygularıma engel olamıyorum artık içime gömmeye çalışıyorum ama onu gördükçe içimde ki mutluluğu huzuru anlatamam işten ayrılmayı düşünüyorum ne onun hayatına nede kendime zarar vermek istemiyorum ama ayrılmamı istemiyor durumu bilmiyor ama bana işten ayrılmaman için elimden geleni yapacağım diyor ben çıkıp gitmek istiyorum yanlış olduğunu bildiğim birşeyi devam ettirmek istemiyorum ama insanız duygularımızı kontrol edemiyoruz kimi zaman ne yapacağımı bilmiyorum kahroluyorum ona bu yanlışı yapmak istemiyorum kendimi suçluyorum kötü bir insanım ne yapacağımı bilemiyorum
Abi dediğim insana aşık oldum ne yapmam lazım bilmiyorum?
Cevapla