Kardeşim dediğim bir insana aşık oldum, sizce ne yapmalıyım??

Onunla yaklaşık 4 senedir tanışıyoruz dertlerimizi falan paylaşıyoruz. Çok ortak yönümüz var ve ben en çok onun yanında kendim gibi olabiliyorum ve ona aşığım. Sizce ne yapmalıyım...?
Kardeşim dediğim bir insana aşık oldum, sizce ne yapmalıyım??
Cevapla