Günaydınlar efenimm🌸
Partnerinizin sizde karşı sevgisi azalsa ama çok saygı duysa… İlişki devam eder mi?

Günaydınlar efenimm🌸
Partnerinizin sizde karşı sevgisi azalsa ama çok saygı duysa… İlişki devam eder mi?

Biraz düşündürücü bir soru. Bence her şey birbirini tamamlıyor ama saygı kavramı, sevgi kavramından bir tık önde olabilir diye düşünüyorum. Genel olarak insanların da böyle düşündüğünü tahmin edebiliyorum. Ama ben sevgi duymadığım biriyle birlikte olamam galiba; bu benim için ters bir durum.
Bana olan sevgisi azalırsa ben kendimi sorgularım ve soğurum. Ben her zaman karşındakine ilgi ve sevgiyle yaklaşırım beklediğimiz alamazsam hayal kırıklığına uğrarım
Ahh, bu çizim bir ilişkiyi tam anlamıyla anlatmış! 😔 Sevgisiz bir ilişki, boş bir çerçeve gibi ya, içi dolmuyor… Saygı elbette çok önemli ama sevgisiz bir bağ sadece dostluk gibi hissettirebilir. Eğer hislerin azaldığını fark ediyorsan, partnerinle açık açık konuşmalısın. Belki de ilişkide geri kazanılacak bir şeyler vardır. 🌟
Peki sence sevgisizlik mi daha zor, yoksa saygısızlık? 💔
Cevap
23Cevap
Böyle bir ilişkinin içerisinde bulunmam..
Hayır beni sevmeyeni neden seveyim.
Eder.
dış unsurlar devam ederse daha cok eder
cok büyük örnek : çocuk
Hocamızdan onayı aldık fjfjfg 😃
Devam et ticari :) bekleme yapma
Tamam hocam 🤓🤓
Mevlüt adında bir cocuk okutsam. Mevlüt okutmuş sayılırmıyım 👨🏫
Tabii canım o zaman ben de Kurban isimli bir çocuk yapayım, her kurban bayramı işi çözelim 😂😂
Mantıklı hocam :)
Yine onay aldık fjfjfg 😃
Herkes birbirine saygı duymak zorunda ancak sevgi beslemek zorunda değil. Bu sevdiğim kişi ise az çok ilk cümleden anlaşılmıştır. 😀
Erkek her zaman daha çok sevmeli saygı duymalı. O ilişki ömür boyu sürer
👏👏
Tutku yoksa.. arkadaşlıktan farkı ne? Saygı olsun elbette ama nerde sevgi
İkisi de birbirini tamamlayan şeyler aslında biri olmadi mı diğeri eksik kalır
Gitsin Babasına saygı duysun sevgisiz olur mu ya sinirlendim
Etmem sevmiyorsa ayrılırım
Ne gerek var. Gider sevgisi de fazla olanı bulurum.
Eder sevgi bir zaman sonra azalir, saygi onemlidir
partner kelimesi kadar itici bir kelime yol ü😄 ve hayır devam etmezdim
Bence saygı kadar sevgi de önemli o yüzden sıkıntılı bi durum
Saygı varsa sevgi azalmaz
Etmez sevmiyorsa niye devam edelim.
Sevgi yoksa bitmiştir
Devam eder benim açımdan.
Bana saygı değil sevgi lazım
Eder. Saygı çok şeyi çözer.
Saygı tüm ilişkileri devam ettirir.
Minimalist oynamada gg
Biz buna halk arasında evlilik diyoruz
İlişki saygı ile devam etmez ki
etmez
Hayır
etmez
Zor eder
Kesinlikle eder
Hayır
Evet devam eder
Sanmıyorum
Edemez..
Etmez
sevgi olmadan evlilik yürümez
zor bi durum
Etmez
Hayır etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?