Birine aşık olup olmadığınızı nasıl anlıyorsunuz?

Cok sevmekse birini bir anda çok sevip 2 hafta sonra unutabiliriz de üstelik tanımadan herkes 50 kez yaşamıştır bunu.
Birine aşık olup olmadığınızı nasıl anlıyorsunuz?
Cevapla