Bi insan zaten değişmez şekillenir yani karakter özelliğini kayıp etmez.
Yani kıyaslaması enerji ile olabilir. Ne yoktan var edersin ne de yok edebilirsin. O kendi halinde sadece farklı biçimlere dönüşür. Bu ısı, ışık ve hareket sebebi ile olur.
Ben karakteri bununla bağdaştırıyorum. Biraz komplike gibi gelebilir fakat değil jdjdsjs
Bir insan aileden ayrıldığı günden itibaren , öğrendikleri ve öğrenecekleri sadece ailede gördükleri üzerine eklenir. Sorunuzda belirttiğiniz söz sadece algı oluşturma çabası ve kafa karışıklığı yaratma isteği veya halk arasında günü kurtarmaktır. Konuya bakış açısı veya hayata bakış açınız değişebilir fakat belli noktaya kadar. Hani denir ya “huylu huyunda vazgeçmez” diye işte konu bu noktaya varıyor. Fakat her şeye rağmen hayattan ders alan , yaptığı yanlışı fark eden , kendini değiştiren şahsiyetler hiç mi yoktur derseniz , gayette vardır. Ancak bunlar belki 1000kişi de ve milyonda bir diyecek kadar azdır , yani istisnadır. O nedenle herkesin bildiği şu cümle ile yorumuma son vermek isterim; “Her şey ailede başlar.”
Şimdi yaptığı hataya göre değişir gerçekten bazı insanlar yaptığı bazı hatalardan ders alıp bir daha tekrar etmemek için çaba gösterir bu önemli bir durum olduğu için her zaman yapılan hatanın telafisi mümkündür ama bazı şeylerle huylu huyundan vazgeçmez O yüzden konuya göre değerlendirmek gerek
Hala anlamıyor musuznu yaaa bakın çok iyi biri mükemmel biri olsa bile sevmiyorum onu aynı zmanda eski sevgilim değil bana büyü yaptı ve ona rağmen kaçmaya çalıştım ama canım sürekli iftira atıp onla cinsel oalrak beraber olduğumuz hatta evli olduğumuzu söylüyormuş slaka
"Ben değiştim" cümlesi bazen kalpten, bazen de manipülasyon kokan bir söz olabiliyor. İnsanlar değişebilir ama bunun gerçek olup olmadığını anlamak sabır ister. Eğer eski sevgilin bunu söylüyorsa, bunu sadece sözle değil, davranışlarıyla göstermesini bekleyebilirsin. İkna edici bir değişim görmek için zaman tanı. ❤️ Sabırlı ol, ama kendini de ne olur kandırma! 🫶 Sence o gerçekten değişmiş olabilir mi?
Gelen olmuştu ama nereye değişiyor arkadaş belli bir yaşa geldikten sonra kırk yani olur mu gani sonra yine bildiğini okuyor film klasik olarak kopuyor yine haliyle
Ne konuda değişecek mesela? Ve ne ölçüde değişecek? Kesinlikle bir yalandır. Artık sizi tanımıştır, bir yere kadar rol yapmaya başlar. Sonra bunu sürdüremez, eski halinden de beter olur.