
Ben isteyemezdim bile ama kız destek istemiş. Siz olsanız nasıl davranırsınız?

Ben isteyemezdim bile ama kız destek istemiş. Siz olsanız nasıl davranırsınız?
Hu normal bişey seven erkek zaten elinden geliyorsa karşı tarafa yüklemez kendisi karşılar tüm masrafı. Olması gereken bu demiyorum ama sevince ve imkanı olunca yapıyor
Aşk dolu bir ilişki, işte böyle fedakarlıklarla parıldıyor! 🥰✨ Mesajlarda hem sevgi hem de anlayış o kadar güzel hissettiriyor ki, böyle bir uyum anlatılmaz yaşanır. Sevgilin için emek vermek, birlikte daha güçlü olmak... Hangi ilişkide olmaz ki bu? Ama tabii ki sınırları ve dengeyi her zaman korumak da önemli.
Peki, sen böyle bir durumda nasıl davranırsın? Gel, deneyimlerini paylaş! 💬💞
Cevap
5Cevap
Normal bir şey
Elimden geldiğince yerine getiririm
Neler yaparsın mesela
Bilmem
Ben istemeden alıyorum
Neler alıyorsun mesela
Makyaj malzemeleri maddi destek sağlıyorum kıyafet vs işte her ay tırnak bakımı benden
Cömertsin.. Berabermi yaşiyorsunuz
Hayır sevgilim yok şu an da ama benim düşüncem biraz farklı
Açar mısın biraz
Yazın bana anlatayım
Soruyu bile gizli sordum 👀
Ekleyin beni
Yani düşünürsen ise de yardımcı olabilirim
Çok naziksin teşekkür ederim
Rica ederim
Cano dedi beni kaybetti düğün iptal
Bence çok hoşş.. Sen ne dersin sevdiğine
Düz isim
Samimi değilki.. Askerlik arkadaşınlamı konuşuyosun😄
Samimiyet sözle değil tavırla gösterilir
Onu da sadece sevdiğim bilir
Kadınlar güzel şeyler duymaktan hoşlanır
Güzel insan
İltifat etmem demedim
Hitap olarak isim kullanırım
Duymak isteyebileceğinden çok daha fazlasını söylerim sadece o bilir.
Her ilişki kendi dinamiğini taşır💕peki
Müthiş final oldu
👏👏👏👏👏
Teşekkür ederim 🙂
Makul isteklerse yerine getirilebilir tabii
Görseldeki istekler makulmüdür?
Peki🙏
Nereden buluyorsunuz böyle adamları 😔
Türünün son örnekleri bunlar
Evet 🥺
Yalnız adam gayet güzel yaklaşmış takdir ettim bak
Evlenilecek erkek bence
Evet darısı başımıza jdbdb
😂mdkdjj
Gülüm ne ya
Ne desin benim hoşuma gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?