Anca hakkımı helal etmiom diyebilirdim ötesi değil ama kendimde bi iki sene hayata aşk olarak dönemezdim yenıden tüm kadınlardan nefret ederdim muhtemelen sadece kariyerime odaklanırdım o sürede yoksa adama kafayı yedirtir bea umarım musmutlu bir gelecek herkesle hayallerindeki gibi olur hoşçakalın 🎈🌺🤗
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
6 ay
Ya zaten, uzun süreli ilişkiden ayrılalı kısa zaman geçtiyse. Bununla yazacağın ilişki de mutlaka yara bandı olacaksın demektir. Bütün erkeklere duyrulur... Uzun süreli ilişkisinden ya da ciddi ilişkisinden ayrılalı kısa zaman geçmiş birisiyle, flört bile etmeyin derim. Mümkünse samimi arkadaş bile olmayın. Hiç yazmayın, konuşmayın. Bırakın 3 ay geçsin. Haftada bir yazin sizi unutmasın. 3 ay sonra vur hamleyi 😅
Kimseyi taparcasına sevmem Allah korusun öyle aşktan sevgiden normal bir şey değil. Sevdiğim biri bile olsa bana olan sevgisinden emin olmadan sevgili olmam kimseyle.
Bu da benim için bir ders oldu bundan sonra artık kendimi kullandırtmamayı insanlara verdiğim değeri onlarınkiyle eşit miktarda göstermeyi öğrendim der yoluma bana cidden değer veren insanlarla devam ederim zaten yara bandı olarak gördüyse gidecek başka limanım olmadığını başkasıyla mutlu olamayacağımı düşündüğünden yapmıştır ben ona tam tersini kanıtlarım. Bu en büyük cevap olur zaten
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
6 ay
O kimki sen ona tapıyorsun. Sevin ama körü körüne sevmeyin ve bağlanmayın. Hatta tapmayın etik değil. Üstelik senin kendine saygın varsa birine tapmazsın
Geçen sene öyle değildi ama bi kokarca böceği istilası vardı fındıklara çok zarar vermişti gerçi bu sene de vardı böcek ama zarar verebileceği mahsül olmadı pek
Kimse öyle sevmemeli, sevilmemeli; ama bazı kişiler var ki bile bile kurban olmak istemiştir. İnsan biraz da bencil olmalı kendine değer vermeli. Sen kendine değer vermezsen başkasından değer beklemek abes olur.
Kimseyi taparcasına sevmem, ama sevdim mi tam severim. Yaraya bant derken bir bakmış ilacı oldum, hayatının merkezi, vazgeçilmezi. Böyle sevebileni bulan Allah’ına kurban olsun