Eşim maddi açıdan ihtiyaçların seni ilgilendirir, beni bağlamaz diyor. Böyle şey olur mu 😔?


Esim evin maddi geliri gideri bana aittir ama senin maddi ihtiyaçların beni bağlamaz diyor ve 5 kr verdiği yok. İş bulayım çalışıcam calisana kadar idare etsen olmaz mi diyorum dinlemiyor bile. Kendisi istedigi gibi yer içer gezer tozar. Genelde hazır yemek söyler eve zaten. Hiç bir günde sende ister misin dediğini duymadım. Evde dogru duzgunce yemek yapacak malzeme bile yok. Ya da kafasına göre alışverişe çıkar dolap onun kıyafetleriyle doldu. Yani maddi durumu da yok değil ama ben para istememe rağmen vermez. Geçen gün çok ihtiyacım oldu çünkü ped alicaktim cebinde 200 TL vardı söylemeden aldım söylesem vermiyor çünkü. Resmen evde kıyameti kopardı. Sana izin verdim mi de alıyorsun felan diye azarladı beni. Daha diyorum ped aldım ihtiyacım vardı ne yapsaydım diyorum anlamıyor. Git çalış ne yapayım diye bagirdi cagirdi. Gerçekten bıktım. Is bulsam zaten calisicam. Bir erkek niye böyle davranır ya. Niye eşini zor durumda bırakır ki

Eşim maddi açıdan ihtiyaçların seni ilgilendirir, beni bağlamaz diyor. Böyle şey olur mu 😔?
Cevapla