Esim evin maddi geliri gideri bana aittir ama senin maddi ihtiyaçların beni bağlamaz diyor ve 5 kr verdiği yok. İş bulayım çalışıcam calisana kadar idare etsen olmaz mi diyorum dinlemiyor bile. Kendisi istedigi gibi yer içer gezer tozar. Genelde hazır yemek söyler eve zaten. Hiç bir günde sende ister misin dediğini duymadım. Evde dogru duzgunce yemek yapacak malzeme bile yok. Ya da kafasına göre alışverişe çıkar dolap onun kıyafetleriyle doldu. Yani maddi durumu da yok değil ama ben para istememe rağmen vermez. Geçen gün çok ihtiyacım oldu çünkü ped alicaktim cebinde 200 TL vardı söylemeden aldım söylesem vermiyor çünkü. Resmen evde kıyameti kopardı. Sana izin verdim mi de alıyorsun felan diye azarladı beni. Daha diyorum ped aldım ihtiyacım vardı ne yapsaydım diyorum anlamıyor. Git çalış ne yapayım diye bagirdi cagirdi. Gerçekten bıktım. Is bulsam zaten calisicam. Bir erkek niye böyle davranır ya. Niye eşini zor durumda bırakır ki
Merhaba,
Yaşadıklarınızı okumak gerçekten üzücü😔 Anlattıklarınız sadece maddi bir sorun değil, aynı zamanda saygı, empati ve sorumluluk eksikliği. Eşinizin bu tutumu sağlıklı bir ilişki dinamiği değil. Evli olmak demek, iyi günde kötü günde birbirine destek olmak, temel ihtiyaçları görmezden gelmemek demektir.
Eşinizin davranışları normal değil “Senin maddi ihtiyaçların beni bağlamaz” demesi kabul edilebilir bir şey değil.
Temel hijyen ürününü bile vermiyor olması ekonomik şiddet olarak değerlendirilir.
Cebinden haber vermeden aldığınız için kızması değil, sizin almak zorunda kalmanız zaten büyük bir sorun. Kendine harcama yapıp size bilerek yapmaması, “git çalış ne yapayım” demesi empati yoksunluğudur.
➡️ Evlilikte maddi yükümlülük sadece evin kirasını ödemek değildir. Eşlerin birbirlerinin temel ihtiyaçlarına destek olması gerekir. Bu hukuken de böyledir.
Neden böyle davranıyor olabilir?
Tabii kesin konuşmak doğru değil ama genellikle bu tür davranışlar güç gösterisi, kontrol etme isteği (ekonomik şiddet), empatisizlik, yetiştirilme tarzı, sizi küçümseme veya değersiz görme gibi sebeplerden kaynaklanır.
Bu sizin suçunuz değil. Siz sadece ihtiyacınızı dile getirmişsiniz.
Bu bir “ekonomik şiddet” türüdür. Türkiye’de 6284 sayılı kanuna göre ekonomik şiddet; "kişinin gelirine müdahale etmek, parasını vermemek, temel ihtiyaçlarını karşılamamak" şeklinde tanımlanmıştır. Bu durumda haklarınız var.
👿Siz istemekten çekinirken o vermiyorsa, sorun sizde değil onda.
👿Bir kadın ped almak için bile “acaba kızar mı” diye düşünmemeli.
👿Siz kimsenin sadakasına muhtaç değilsiniz, hakkınız olanı istiyorsunuz.
🤔Ne yapabilirsiniz?
❤️Güvendiğiniz biriyle (aile, arkadaş) konuşun. Her şeyi anlatın.
❤️Aile içi destek alamıyorsanız,
ALO 183 (Sosyal Destek Hattı)
ALO 112 (Polis)
Kaymakamlık / Sosyal Hizmet Merkezi gibi yerlere başvurabilirsiniz.
❤️Eğer çalışmak istiyorsanız, İŞKUR üzerinden işe yönlendirme ve geçici maddi destek bile mümkün olabilir.
❤️ Asla yalnız değilsiniz. Maddi ihtiyaçlarınız konusunda sosyal yardımlardan da faydalanabilirsiniz.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
6 ayBöyle bir hayv. a. nla neden evlendin bilmiyorum ama bunun senin çalışmanla hiçbir ilgisi yok. Erkek evin maddiyatını karşılar kadın ise evi yaşanılabilir hale getirir. Bizim esas isimiz bu calis veya calisma. Çalışsa bile çocuk için işini bırakmak zorunda kalıyorsun bir süre sonra... Kendinizi köleleştirmeyin böyle bir ya. v. sak sen çalışırsan asla ev işi yapmaz. Sen hem evde hem işte çalışacaksın yorulacaksın olan paranı bile alır bu ga.. at.
Bunu sokağa salmışlar milletin kızının başını yaksın diye tak tasmasını ipini de sıkı tut baş edemiyorsan da sal gitsin böyle hayat geçmez. Bir süre ver ya kendine çeki düzen verirsin ya da bu evlilik biter de. Ağlamak yok bunu çok ciddi bir şekilde söylemen gerekiyor ona ciddi olduğunu kanıtla o anda senle alay mi ediyor topla eşyalarını cik o evden ya adam olacak ya da defolup gidecek bu kadar. Sana evliliğini hemen bitir demiyorum. Ama bu adamın illa korktuğu birseyler vardır. Ailesi iyiyse ailesine bu durumu anlat kendi ailene de anlat aileler ise yaramiyorsa bosan ablacım bu adamla asla ömür geçmez çocuk yokken uzak ol hata yapmışsın daha fazlasını yapma...
Evliyim ikimizde çalışıyoruz ben yemek hazirliyorsam kocam bulaşıkları yıkar ben Sofra kurarım o toplar o çamaşırları yıkar ben utulerim. Allah ondan razı olsun gerçekten erkeğin eve alınan erzakla işi ne be gerçekten çok sinirlendim
70 Yorumla
6 ayÇalış kazan ve boşan. Böyle koca olmaz. Siz hayatlarınızı birleştirmişsiniz artık iki kuruşun lafını mı yapıyor gerçekten ya... Senin çalıştığın bi dönem olur, o işsiz kaldır iş bulamaz o zaman senden para istemeyecek mi ya da sen hiç vermeyecek misin mesela hiç bunları düşünmüyor mu... Garip gerçekten, hayat böyle geçmez boşanma sebebidir de benim için
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayBu yazdıklarına inanmak zor. Abartmış gibisin. Anlattılarını üniversitedeki ev arkadaşları bile birbirine yapmazlar. Ama yinede gerçeklik payı varsa o kişiye yuh demek lazım..
Hayır böyle tipleri nerden bulup nasıl evlenirsiniz… Kolunda dövme varsa, paçası darsa, ayağında çorap yoksa bu tipler nedense cazip geliyor. O zaman müstehaktır. İşi gücü yerinde, takım elbiseli, efendi ve temiz yüzlülere ise dönüp bakmazsınız.Bu efendi tipler karısına her daim ilgi gösterir ev işi dahil kadının hayattaki tüm sorumluluğunu üstlenir. Kadının bir eli yağda bir eli balda yaşatır. Kadının altına araba alır, sürekli yurtdışına gezmeye ve tatile götürür, sürekli alışveriş yaptırır, bir dediğini iki etmez, sürekli dışarda yedirir.. Karısı olmadan doğru düzgün dışarda yemez, içki içmez, sigara içmez, bir ortamı olmaz, kısacası kendisini evine ve ailesine adayarak eşine mükemmel bir hayat sağlar ama yinede zerre yaranamaz. Karısına gözün üstünde kaş var demeye kalktığı an kadın bırakıp gitmeye hazır bekler.. Kısacası senin kocan gibi insanlar makbuldür ama benim gibiler ise değildir
20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, bu gerçekten çok zor bir durum 😔 Eşinle ilgili yaşadıkların çok rahatsız edici ve yıpratıcı görünüyor. Evlilik bir ortaklık, maddi manevi her konuda paylaşım gerektirir. Senin ihtiyaçlarını bu kadar umursamaz bir tutumla görmezden gelmesi kesinlikle doğru değil. Hele hele böyle hassas bir konuda, regl döneminde ihtiyacın olan bir ürün için bile seni azarlaması, anlaşılmaz bir durum. Maddi anlamda şu an iş bulma sürecindeysen, birbirinize destek olmanız gerekirken böyle yalnız bırakılmak seni daha da kötü hissettirmiş olmalı.
Boşanma düşüncen de seni daha mutlu ve huzurlu bir hayata taşıyacaksa elbette değerlendirebilirsin. Ama öncesinde konuşmayı, çözüm bulmayı deneyebilirsin. Eğer mümkünse bir uzman desteği almayı da düşünebilirsin, bazen bir terapist eşliğinde konuları ele almak daha sağlıklı oluyor. Sana bu süreçte bol sabır diliyorum, unutma değerli bir insansın ve hiçbir şeye tek başına katlanmak zorunda değilsin. Kendine dikkat et, her şeyden önce senin huzurun 💜20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Simdik sen haklısın
Çünkü sadece seni dinledim
Mümkün olsa kocanida dinlemek isterdim
Yorumda evleneli 7-8 ay oldu demişsin
İlk günden berimi böyle
Veya sen alış verişi mi abartiyorsun o yüzden mi
200 lira artık kağıttan başka bişey değil aramızda ne gelistide bu seviyeye geldi
Yine yorumda görücü usulü evlendik demişsin bu adamla sözlü nişanlı vb hiç mi biryere cikmadiniz ihtiyaçlarni karşılayacağını söylemedi mi
Yine yorumlarda sıcak evimde oturuyon cinsel ihtiyaçlarımi karşılamak zorundasın demiş kocan (( siz evli olduğunuza eminsiniz demi ev arkadasi gibi bişey görünüyor uzaktan10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. yani bu yazılı olmayan bişey. evet bu dusunce var olabiliyor alt metinde erkeklerde. hani evi ben cekip cevireyim. kişisel ihtiyaclarınıda sen hani hallet. onu da bana kitleme diyor. sanırım calısıyorsun. ama yazdıklarını okudum. sanırım esın genc biraz daha toy. ya da sana sogumus. altını yapmaya calısıyor bosanmamnın. ama son ihtimalde bence su. maddi olarak sıkıntıda ve calısmanı istiyor politada boyle kurmus. hatunu sıkayım calıssın ordan da para gelsin. rahatlayalım. bence calıs mutlu olmak istiyorsan. dümenden bi işe gir işte. laylaylom rahat bi işe gir. bu arada bizde düzgün kız arıyoruz evlenelim diye bulamıyoruz olanlarda böyle davranıyor demekten de duramıyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. valla knk, artık cinsellik para etmiyo maalesef :( yani erkekler böyle söyleyebilirler, maskulenlik artık kadının cinsel istedğini tatmin etmek olarak görülüyor, yani duygu, koruma , bağ, merhamet, vicdan artık maalesef yok! o yüzden acil şekilde uyanıp kendi maddi gücünü kazanıp erkekleri "kullanıp, kullanıp" atmaman lazım, hı diyebilirsin ki "o zaman erkeği ne yapayım, le. z olurum, s. eks oyuncakları var vs" tabi artık o aşamada bunların hepsi tercih oluyor. "gerçek!" yaşama hoş geldin :D
010 Yorumla- 6 ay
Artık cinsellik para etmiyo ne ya ailesi o onun maddi ihtiyaçlarını karşılaması lazim
- 6 ay
@Betiiiiiii bu okadar basit değil, kadın erkek eşittir sloganı erkekler tarafından artık kullanılıyor, eşitsek madem her şey eşit diyor. cinsellik seninde ihtiyacın kadın olmak sana ayrıcalık göstermemi gerektirmez diyor vs. aslında bu kadınların suçu değildi, kadın türk kültüründe çok ezildi ve insan gibi yaşamak için "eşit haklar" dedi, tabi aslında kadınla erkek eşit değil, bunu aslında sistem yaptı ve kadınlar bilinçsizce "biz erkeklerle eşitiz" sloganına sahip çıktılar. erkekler bu durumdan çok irite oldu, çünkü hep zor şartlarda çalışarak ailelerine maddi imkan getiriyorlardı. ve sistem aslında kadınla erkek arasına bu şekilde "fitne" sokmuş oldu, yani kadınla erkeğin doğal bağı koptu. tabi onun öncesinde erkeğin kadına eziyet etmeside sistem planıydı. sistem elinde telef oluyoruz yani :D
- 6 ay
Öyle şeyleri bilmem ben ikiside çalışabilir çocuk olduğunda da kadın çıkabilir fakat ilk 2 sene süt izni var ozaman kadına erkek ped almicakmi sutyen almicakmi kilot almicakmi hicmi eşyası eskimicek eczaneye gidemicekmi Allah aşkına ne diyorsun sen ya eşitlik falan anlamam ben ama kadın her zaman çalışamaz. Fakat ben kadının çalışması taraftarıyım. Ama calismadiginda erkek ona bakmakla yükümlü anladın!!!
- 6 ay
@Betiiiiiii bakmaz knk artık erkekle kadın eşit, belki kadın istedi çocuğu adam istemedi! yani detayları bilemeyiz. eşitiz diye isyan etmicektiniz bak gördünmü şimdi...
- 6 ay
Ay sus Allah aşkına senle konuşamicam😤
- 6 ay
@Betiiiiiii sen haklısın! ben senden yanayım, ama çok büyük yüzdelik erkek benim dediğim gibi düşünüyor maalesef, sen doğruyu düşünüyorsun seni anlıyorum.
- 6 ay
@IseeCanMeWaR lan be, yinsiz tek kelime konuşamazsın benle kalkmış 2 kuruş aklıyla utanmadan yazmış birde git lağım farelerinin içinde yaşa :(
- 6 ay
@IseeCanMeWaR lan em. besil sen bir konuyu tartışamıyorsun ki , beyin yok sende sen hakaret etmek için kendine göre adam seçmeye çalışıyorsunda senin dengin ben değilim, senin dengin olanlan zihinsel özürlüler, onlar özel eğitim alıyorlar.. önce mezbahadan beyin taktır kendine bir konu üzerine düşünmeyi öğren,
Gizli Üye(45 üstü)6 ayAh ulan ah. Kimse dengine denk gelmeyecek mi bu dünyada?
Bu yazdıklarınıza inanamıyorum, insan hayat arkadaşına canını verir malını esirgemek ne demek? Üstelik o mal hem hukuken hem dinen ortak zaten.
Eşimin babasının 7 yıl bağkur primini ödeyip emekli ettim.
Köyde virane evi vardı yeni tam daire yapması için ikna edip yarısından fazlasını ben yaptırdım.
Eşimin bir kardeşini okuttum öğretmen oldu, diğer kardeşini evlendirdim tüm alınacakları ben aldım.
Haaa kıymetim bilindi mi? Hayır. Olsun ben yapmam gerekeni fazlası ile yaptım onlar yapmasa da. Ben Allah için yaptım, manevi haz için yaptım pişman değilim.
Sizin o evde 1 dakika bile durmamanız lazım, çocuk yokken hemen kurtulun o kişiden.
27 Yorumla
Cevap sahibi6 ayBoşandık ortak karar.
Cevap sahibi6 ayHayvanların daha masum ve fedakar olduklarına katılıyorum.
Sokak kedilerini beslerim bende.
Cevap sahibi6 ayYüreğine sağlık.
Gizli Üye(25-29)6 ayAdam evlendi diye bunları karşılama sorumluluğu yok. İki birey evleniyor. Bir çocuk ve bir erkek değil. Bir kadın bir erkek evleniyor. Kadınlar güçlü ve bağımsız kendi ihtiyaçlarını karşılarlar. Erkekler bk yuvası bir yük sırtınıza ya... Kenara çekiliriz böyle elini taşının altına koyanın eli ezilir. Siz koyuyormusunuz? Bir gün anal seks istese veriyor musunuz onca eleştiri yaptığınız sorumluluk yüklediğiniz erkek adam diyip yapıcak tabi dediğiniz adamın ne zaman ihtiyaçlarını karşıladınız. Eleştiriye küçük görmeye gelince okysiniz. her şeyi isterken okysiniz. Bir gün de adam sizden bir şey istese dünyalar koparırsınız o yüzden evlilik topuna giren yok. Türkiyede evlilik tek taraflı kadın hizmet ediyor sadece. Cinsel hayatı seven bir erkek türkiyede cehennemi yaşar evlilikte... bekar olucak yılda 1-2 ay thailanda gidicek bunun için birikim yapıcak her yıl hayatının 2 ayını cennette yaşar.
024 Yorumla- 6 ay
Gizliden çıksana ya bunu söyleyen kim çok merak ediyorum
Cevap sahibi6 aybelli ki menfaatine uymadı yorumum. Okumasaydın kim oku dedi zorla. Ben seni merak etmiyorum ama 🥱
- 6 ay
Abart ahah kendini aşikar etmeye bile çekiniyorsun minik bir merak sadece 🤣
Cevap sahibi6 ayUyumsuz 27 yaşında evde kalmış bir tipsin. Çok bilmişlik haricinde bir özelliğini görmedim. ben seni engelledim merak etme beni göremiyiceksin. Bu tip karşıma gelmesin çok daha iyi.
Cevap sahibi6 ayKarşı tarafta aradığın bir imgenin orjinali sende vardır. Ben sadece cinselliği seven bir akrep burcuyum. İyisine iyi kötüsüne over doz cenneti yaşatırım. Ben yanlız değilim ama yanlız olduğum zamanlar da çok daha üretken ve odaklı olurum. Erkekler menfaat sunmadıkça kolay kolay ilgi merkezi de olmazlar. menfaate daylı hatırlanır çounlukla. sergiliyicek mememiz ya da taytla göstere göstere vajınamız ya da kalçamız olmadığı için obje olarak değer biçilmez erkeklere. Kadınların %100 şikayetçi bizi obje yapıyorsunuz hep vs. Siz de farkındasınız ama obje olmadığınız sürece değer, ilgi, sevgi görmez hatırlanmazsınız.(toplum standartlarına göre çok çirkin kalan kadınlara bakmanız yeterlidir. Erkeklerle aynı şartlara indirgenirler ve bu onları yok eder. kilo alır bakım yapamaz depresyona girer belki intaharı denerler.) (Bende sana şans diliyorum çok ihtiyacın var bana kıyaslı. Geleceğimi inşa etmişim ben. Bir kadın olarak ya sen? 🙃)
- 6 ay
Sen zavallı inselin tekisin yallah taylanda hastalıklı küçük kızların altına ezik ya ahsjd
Cevap sahibi6 ayZavallıya çok acı geldi kaldıramadı gene 😂 Bende bunu bekliyordum zatensenden. shaming taktiklerine başlamanı. Çünkü duvara sıkışmış eziğin teki sensin. Hiç değilse ben thailanda gidebiliyorum sen ilden ile bile geçemezsin 💅🥱 Kendi ezikliğine yan sen başkalarını yorumluyucağına avanak 👌
- 6 ay
Senin kim olduğunu ben anladım gibi de açık vermiyorsun nasıl bir çaresiz olduğunu biliyorum beter ol inş slk y ahahahahahahsjd kendini açık etsene yahu
- 6 ay
Leş seni anca para vererek kadınlarla olabilirsin senin tercih edilecek bir yanın da yok o yüzden gizlisin djfj
Cevap sahibi6 ayBir bk bilmiyorsun 💅 Manipülasyonun kitabını yazmış adama. Kendi malını satmaya çalışan basit bir avanaksın sadece.🦂
- 6 ay
Sen kimsin sitede
Harbi çok merak ettim (bu hesaba bakma sitede eskilerden biriysen tanışıyoruzdur :) )
Cevap sahibi6 ay@banaordanbiolmecaa şizofrensin @atanamadımçoksıcaktı farklı farklı hesaplardan yorum yazıyon piskolojik deli 🥱 Hala anlıyamadı kot kafalı. Bu kitabın yazarı benim. 💅
- 6 ay
Valla ben değilim dıgjdngokdnfk
Cevap sahibi6 ay@atanamadımçoksıcaktı Ya şozfrenik deli ne lazımsa sana söyle bulcam mq. Zengin koca mı istiyon? uzun kamışlı boy frend mi istiyon lezbiyensen onu da buluyum sana. Derdin ne şizofrenik sanrıları olan şiddetli manik atak problemli evde kalmış kızcağız söyle bakiyim.🤏
- 6 ay
Ne diyorsun rh hastası dlyarak sg ya ben ne alaka ahahjdjdjd insellerin hepsi ruh hastası
- 6 ay
Benim zaten sevgilim var sen kendine doktor ara çünkü durumun vahim. Kendini açık etmekten düşüncelerini açık açık ifade etmekten çok korkuyorsun belli ml şizo seni defl mbsl çk kafalı gelmiş yazan mavişi de ben sanıyor œ
Cevap sahibi6 ayBirileri sksın şu piskolojik deliyi. Kafayı yemiş. Diğer nickler de aynı randomu atıyor. Deli dedik deli dedik deli çıktı. Kocasızlıktan ağzı burnu köpürüyor yüzük müzük kutu felan görse ırzına geçer o yüzüğünde kutunun da * kor anında. Kara basan gibi çöker yüzüğe.
www.youtube.com/shorts/f6dL5ACzw3U?feature=share
(nacizane önerim sana bu reels. Ve Akreplerden uzak dur manipüle edemezsin biz manipülasyonun tanrılarıyız. Başkasına yedirmeye çalış ucuz ve kıytırık numaralarını.)- 6 ay
@banaordanbiolmecaa Sen alaka ayrıca ahaahah beni de sen sanıyor 🤣🤣🤣
- 6 ay
Ay haspam sldi bir de yazdığımı 🤣 cesaretin yok işte korkak seni ! Ne denli ezik biri olduğunu biliyorum zaten boşuna yazma bunları dkfkd seni * skmiş zaten bütün site tanıyor seni burçlara inanan zavallı
Cevap sahibi6 ay@atanamadımçoksıcaktı biliyorsan nickimi söyle. Bende inanıyım bu deli beni biliyor doğru bilirsen erkek sözü açarım gizliyi.
- 6 ay
Sen direkt aç çünkü yaşın da doğru değil tanıyorum seni ! Gizlenme yahu boşuna madem söylediklerinin arkasındasın çık gizliden? Kendini bilerek gizleyerek farklı tanıtıyorsun ama yemezler. Boşuna uğraşma yani zavallı seni tanıyorum bak bu kadar netim.
Cevap sahibi6 aybi bok bildiğin yok. Erkeksizlikten ve yanlızlıktan kafayı yemiş bir borderlınesın yanlızca. garip yanlız ezik öfkeli ve kinlik bir kızcağızsın sadece.
- 6 ay
Ahaha o sensin çirkin zargana seni 🤣🤣🤣 zavallı ya tercih edilmiyor diye herkesi kendi gibi sanıyor
- 6 ay
Tanıyorum seni boşuna kendini o değilmiş gibi gösterme her yerde ne rezil olduğunu belli ediyorsun. Erkeklik kavramından biraz haberdar isen kendini açık edersin !
Aşk İlişkileri konusunda 580 cevap paylaştı. Yanlış anlama durumu olmasa anlarim diyeceğim çünkü bende evlendim bazı sorunlar yaşadım ama ben iş bulamadım bir süre ve kendimden utanıyordum bu başka bir şey ama parası varken eşine bakmamasi çok başka bir şey sen onu yatakta mutlu ediyorsun o zaman sende ona diyeceksin ki senin de cinsel ihtiyaçlarıni ben karşılamak zorunda değilim diyeceksin yalan mı ama
110 Yorumla
Soran6 ayÖyle deyince de bedavaya sıcak evde oturuyorsan yapacaksın. O zaman öde faturaların yarısını kirayı falan diyor
Soran6 aySırf bu yüzden bir kaç saat önce kavga ettik çıktım gittim evden hala dönmedim
Soran6 ayPeki olur
Soran6 ayMesaj isteklerini herkese açık yaparsan yazabilirim
Soran6 ayTelegramim yok
Instagram da olmaz olursa bu uygulamadan konuşabiliriz
Soran6 ayİstek atayim o halde
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
6 ayBöyle öküzleri nasıl nerden buluyorsunuz yahu?
Bu tipler normalde bırak evlenmeyi sokakta arkadaş dahi yapamayan modeller, siz gidip bunları koynunuza alıp koca yapıyorsunuz!
Hiç mi flört döneminiz olmuyor, hiç mi insan tanıyamıyorsunuz? Bu lale flörtte sevgilisine bir çiçek almaz, çay bile ısmarlamaz. Sen almış koca yapmışsın şimdi de şikayet ediyorsun...
10 Yorumla Troll sorudur umarım. Eğer değilse, evliliğin getirdiği bir sorumlulukları, eş olarak nasil davranması gerektiğini biri ona anlatmalı. Destek almalısınız. Ha, anlamıyor ve ergen gibi benim aldığım kendime sen sadece ihtiyaçlarımı karşılayacağım birisin demeye devam ediyorsa, ayrıl geç olmadan.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Resmen yaptığı ekonomik şiddet yani işi ayriliga götürsen elinde geçerli sebebin var o para da senin de hakkın var sonuçta çıkmadan eve para bırakması lazım ki evde yemek pissin senin ihtiyaçlarını da karşılamak zorunda müşterek bir yola cikmissiniz madem yaptığı iş değil hakkaten
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayEsin evin sorumluluğunu alabilecek biri değil beyni o kadar gelişmiş değil demek ki. Ev arkadaşı sanıyor seni kendine yemek ısmarlayıp sana almaması alışverişte parayı istediği gibi harcaması bunlara alamet. Boşanırsan nafakayı alır çatır çatır yersin hiç olmazsa.
22 Yorumla
Soran6 ayEv arkadaşı bile bunu yapmaz bence
- 6 ay
Böylesinin parasıda yenmez :)
- Aşk İlişkileri konusunda 479 cevap paylaştı.
6 ayKarakter yoksunu demekki. İnsan eşine hayat arkadaşına öyle der mi hiç. Değil onun madi ihtiyaçları erkek adam eşinin herşeyinden mesuldür. Hemde sorgusuz sualsiz. Yani atılacak tırnağına kadar sorumludur. Kıyar mı hiç narin yare ve senin madi ihtiyacın beni bağlamaz demeye. Valla denecek çok şey var ama artık ne diyim. Allah akıl fikir versin sana da sabır versin ☹️
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 415 cevap paylaştı. Anlattıkların pek mantıklı değil... Tek taraflı canavar cimri eş yaratmmışsın ve yazmışsın. Ya da bu davranışların önceden bir geçmişi olmalı. Malum eşin olana kadar sizin bir beraberliğiniz olmuş. Evlenene kadsr gel ve adam bir günde değişsinn 200 tl nin derdine düşsün. Ayrıca söğlemeden para almak hırsızlık...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
6 ayOlmaz… Evlilik, sadece duygusal değil, maddi-manevi ortaklıktır. “Senin derdin seni ilgilendirir” demek, o birlikteliğe sırt dönmektir. Eş, yükü hafifletmek için vardır, büyütmek için değil. Böyle bir cümle seni üzmekte haklı çünkü orada sevgi değil, bencillik konuşmuş. Bu durumun normal olmadığını bil ve yalnız hissetme. Haklarını konuşmaktan çekinme.
00 Yorumla
6 aysen evlendin bu model ile yakın akrablarım dan biri keza böyle biri ile evlensin erkek kadın cinsiyet ayrımı yapmam altıma alırım ne kadar erkek görürüm nereden buluyorsunuz bu çigeneleri merak ediyorum
00 Yorumla
6 ayÇok üzüldüm sanaa 🥺 eşin kendine ben adamım demesinn insan eşi olmasa bile merhamet eder ihtiyacı ola kadına yardım eder sen bide eşisin güya nasıl böyle davranabilir insan denmez böylelerine. Ailen yok mu bırak git neden çekiyorsun ki
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayEğer çalışmıyorsan en kişisel harcamanı bile karşılamak zorunda. Külotlu çorabından eyeliner'ına, kuaför harcamandan manikürüne pedikürüne kadar en şahsi işin dahi seve seve her şeyini ödeyecek. Kadınının hayatını kolaylaştırmak ve güzelleştirmek erkek adama kendini de güçlü hissettirir zaten. Seninki biraz pasif ve vurdumduymaz belli ki.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
6 ayErkek derken daha insan değil ya... bu bencillik ve narsistlikle bakkala bile gidilecek arkadaş olunacak eş dahası baba olucak insan değil... sorun cinsiyeti de değil kişiliği... çok mu aradın da evlendin bu insanimsiyla ya
10 Yorumla Evlisiniz diye senin bütün ihtiyaçlarını karşılayacak değil ama 200 lirayi bile sorun ediyorsa o adamda sıkıntı vardır başka kadınlarla yiyordur parayı o kıyafetleri de o yuzden alıyor alemlerde yiyor parayı
03 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Eşin sanırım formaliteden evlenmiş anlattığına bakılırsa eşin evli olduğunun bile farkında değil.. seni görmezden geliyor varmısın yokmusun belli değil.. bu ilişki bu şekilde ne kadar gider bilinmez ama kendine çeki düzen vermsi şart..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 863 cevap paylaştı. Asla böyle yapmaya hakkı yok.
Evin ne ihtiyacı varsa senin çocuklarınızın imkanı dahilinde onlardan sorumludur.
Allah bildiği gibi yapsın.
Babanlara söyle bu durumu. Babanın evinde yaşa daha iyi.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
6 ayAa kendisine hazır yemek söyleyip sana söylememesi.. arada sevgi olması lazım ya. Niye evlendin ki? Ev arkadaşlığı bu, karı koca ilişkisi böyle olmaz.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı. Boşan bundan bir şey olmaz milleti sevgilisine bakıyor da bu eşine bakamıyor bırak çocuk yokken
40 Yorumla
6 ayÇok yanlış kesinlikle. Evlilik demek birlik, beraberlik bütün demek. Bu durumda iş bulup çalışman gerekiyor, maddi olarak güçlenince zor zamanın da destek olmayanı hayatından çıkartmalısın🥺
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
6 ayÜç öğün katıksız böylelerine iyi gider. Nasıl tipler buluyorsunuz böylelerini. Gerçi insanoğlu bir yere kadar belli etmiyor kendini sonra çıkıyor karakteri.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 965 cevap paylaştı.
6 aySen de akıl yok mu? Herif sana bakmayacaksa zaten boşanman gerekiyor. Şundan iyi bir tazminat koparsan asar kendini muhtemelen ama sen de boşanacak bilinç de yoktur ki
00 Yorumla Böyle seymı olur kim alcakta ihtıyacını nıye dırusyırsun bu adamla aılenıze gıttın ya da kadın sıhınma evine böyle seymı olur Benım ablam eşi kartına ablama veriyordu sıze hakslık edyor resmen durmayın yanında emın okun kadın sığınma evı bıle daha ıydır
00 Yorumla
6 ayArkadaşlar bazılarına trol gibi gelmiş ama bu troll değilse bundan daha beter bir evlilik var çevremde 25 yıldır o da bir akrabagmizin evliliği. kocasi zengin ama karısının cüzdanı olmasına izin vermez. bakin karısına 200 TL versiginin hesabını yapmayı geçtim, karının cüzdanı olmasına izin vermez diyorum size düşünün. acayip acayip insanlar var tez tamanda gebermelerini umuyorum boylelerinin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı. Neden evlendin bununla hiç mi belli etmedi kendisini seni sevmiyor açık ve net belli bu yaşadığın evlilik saygı sevgi değildir
02 Yorumla
Soran6 ayEvlenmeden önce o kadar mülayim biriydi ki yani öyle gösterdi kendini:/
- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
6 ayhemen boşan , emşn ol bundan daha öküzünü az bulursun yani uğraşsan bulamazsın bence , bundan sana ne köy nede jasaba olur
10 Yorumla
6 ayHayır katiyyen olmaz. Bir adam hanımının her türlü ihtiyacını karşılamalı. Aksi halde ona ne adam denir, ne de erkek denir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
6 ayEvlenmeden önce anlaşmanız gerekirdi. Sonradan tavrı değişen varsa bu onun ayıbı, bunu konuşmadıysanız da bu iki tarafın da hatası.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 457 cevap paylaştı. Böyle bir şey asla olamaz eşin senin ihtiyaçlarını karşılamak zorunda ayriyeten sana harçlık da vermek zorunda bunları yapmaması boşanma sebebi !!
10 YorumlaBoşa bu slağı daha soruyor musun herif evlilik olayını çok yanlış anlamış bi cacık olmaz bundan ardına bile bakma babanın sıcak evine dön
10 YorumlaNeden evlenmiş acaba ev arkadaşı mı istemiş kendisi. Evlendiyse sorumluluğunu yerine getirmesi gerekiyor erkek karşılar maddi ihtiyaçları
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Adamlıkla alakası olmayan, erkek olmayı reddeden bir herif.
Böyle saçma tipleri nerden buluyorsunuz bide evlenmişsin bunla vah haline10 Yorumla
6 ayİnsan eşine canını verir... senin ihtiyacını bile karşılamaya gerek duymuyor vah ki ne vah.. öyle erkekliğe 😑
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. Böyle insanlar evlenmesin ya
Kadın baba evinde aç açıkta kaldığı için evlenmiyor zaten gel de bu y. bzlara. Anlat işte
10 Yorumla
6 ayO cimrli kopehle evlenme bohunu nasıl başardın bacım
20 Yorumla
6 ayBide bu adamdan çocuk yapayım deme ne duruyorsun ayrilsana
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayYemek söyletip sana söylememsi bu. Böyle bi şey olabilir mi. Bu evlilik değil ki. İnsan ev arkadaşına bile sorar ona da söyler. Böyle birinden kurtul bence hiç normal değil.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
6 ayAbla odaları ayır sen ilk. Sonra çalış, paranı topla avukat tut boşa bu adamlıktan uzak mahluku
27 Yorumla- 6 ay
Benim sülalemde çok uzaktan bile olsa böyle bir akrabam olsa aileden 1 kişi ile bile diyaloğa girmesine izin vermezdim
Çünkü onunla diyaloğa giren de aileden atılır :)
Okurken elim ayağım titredi pislik pislikk
Bir insan karısına kıyabilir mi ya
Benim hiç sevgilim olmadı olsaydı dizinin dibinden ayrılmazdım bildiğin kölesi olurdum :)
Ama sebgilimin olmamış olmasının en büyük sebebi de bu çünkü kızlar kendilerine düşkün erkeklerdense o parlak montlu veya kalpsiz pislikleri bir beyefendinin yerine tercih ediyor
Denk geleceğim nesilin mq (küfür ettim kusuruma bakma ama beni de anla çok doldum bu yazıyı da okuyunca biraz patladım) - 6 ay
Haklısın, ne olursa olsun bir insan bu kadar kötüs olamaz gibi geliyor hep. Dışarda yemek bile yerken acaba yanımdakının da canı çeker mi, ona da teklif etsem ne tepki veriri diye düşünürüm. Insan kendi karısına nasıl yemeği bile çok görür ya aklım almıyor
- 6 ay
Ya ben mesela sigara içtiğim dönem günde yarım paketi içerdim yarım paketi de sigara isteyenlere veya maddi durumu çok iyi olmayan arkadaşlarıma ikram ederdim
Ama sonra ne oldu ailemle aram bozuk olduğu dönem harçlığım yoktu ve 100 lira borç rica ettim
Ve her hafta yemek ısmarladığım her gün sigara verdiğim adam bana dedi ki kusura bakma ben borç vermem de almam da dedi
Gerçekten insanlar nasıl bu kadar kötü olabilir - 6 ay
Aaaa yok artık, nankör insan işte. Köpeğe yemek versen daha iyi en azindan nankörlük yapmıyor haycan caazz
- 6 ay
Ve cebinde 4000 lira nakiti vardı biliyor musun :)
Benden 1 yaş küçüktğ babası sigara içtiğini bilmiyordu günlük 100 lirasını sigaraya harcamasın diye ben ona sigara veriyordum
Üstüne üstlük borç istediğim dönem Ramazan ayında oruç tutmuştum 2 gün param yoktu diye sigarasız kalmıştım ve onca yolu yürüyüp onu görmeye gelmiştim
Sigara içerken bana da versene dedim
Açılmamış 1 paketi daha olduğu halde bana yetmiyor demişti o gin de sigarasız kalmıştım hem de Ramazan ayında o kadar uzun süre içmemiş olmama rağmen (sigarayı yeni bıraktım ama o dönemki üzüntüm halen aklımdan çıkmıyor) - 6 ay
Allah herkesin kalbine göre versin inşallaah ne diyelim. Çok zor bir şey, konu zaten sigara bile değil nankörlük
- 6 ay
Evet :(
Aşk İlişkileri konusunda 921 cevap paylaştı. sende git bul işini o zaman adam haklı senin şahsi ihtiyacın onu ilgilendirmez ped abartı olmuş eyvallah ama genel mana da o haklı.
00 Yorumla
6 ayBoşa bu pisliği kötü kalpli bir şerfsz
ulan karın o senin karın
kerimcan durmaz bile bundan daha adam (ciddiyim)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Eşinin bir aile travması var. Büyük ihtimalle annesi sorunlu. Küçükken tuvalet eğitiminde de baskı görmüş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 732 cevap paylaştı.
6 ayUmarım trol sorudur yoksa böyle bi geri@zekalıyı nerden buldun hadi buldun niye evlendin. Cimri insanlar 🤮
00 Yorumla
6 ayBir erkek, çalıșmayan karısının her maddi ihtiyacını karșılamalı. Karșılığında kadın çalıșana kadar o erkeğin hayatını düzene sokmalı.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Ne bu ergen evliliği falanmı yanı bi insan hiçmi elindeki kıymetin degerını hiçmi anlamaz umarım musmutlu bir gelecek herkesle olur hoşçakalın 🤗🌺
00 YorumlaSenin ihtiyacın mi var ya da onun ihtiyacı ihtiyaç zaten seninde olsa onun da olsa adı üstünde
04 Yorumla
Soran6 ayAnlamaz o
Soran6 ayDirekt bosanicam
Daha ugrasamiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı. Yemeği 500 liradan aşağı kurma. Restrant tarifesi uygula
03 Yorumla
Soran6 ayKendisi dışarıdan söyler zaten evde yemek yemez ki evde dogru duzgunce yemek yapacak malzeme de yok zaten
Soran6 ayNe alaka
- Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı.
6 ayBeş yaşındaki çocuk gibi birde ağır narsizm havası var...
Allah kurtarsın ne diyim10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayBöyle bir evlilik olamaz. Erkekler iyice erkeklikten çıktı. Evlenen erkek karısına bakmak zorunda.
Hazır cocuk yokken ve yeni evlenmişken bir dakika durma, boşan.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayHayır olmaz öyle şey. Eşimin ihtiyacı benim de ihtiyacımdır. Yani onu bağlamaz bizi bağlar, bizi bağlamak da zorunda zaten. Eş kelimesini de bu kadar aşağıya almasın artık kimse ya. 🤔
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
6 ayEvlilik böyle mi sen calisiyor mu ki yani destek olmalı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
6 ayBaşka bir sorun var sizin aranızda, küs bu sana..
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. arta kalan yemeği dolaba koyarken de adını yazıyor mu üzerine :D siz evli değil ev arkadaşısınız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
6 aykitapta öyle yazmıyor ama kadın da abartmamalı
00 Yorumla Yalan bir paylaşım bunun gerçekliği olduğunu düşünmüyorum
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
6 aysenin ihtitaçlarınıda seni ilgilendirir beni bağlamaz de
00 Yorumla
6 aySlaklık sende kusura bakma da. Böylesi hırtı koca diye koluna niye takıyon?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı.
6 ayneden evlendin ve en önemlisi neden boşanmıyorsun
00 Yorumla - Devamını Gör (120)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer