AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Seni çalışmanı istemiyorsa ihtiyaçlarını almak zorunda kendi ailene söyle arkadanda dururlar
Allah sabır versin kardeşim, sen eş değil, düşman bulmuşsun kendine
Ve sende hala o adama hatunluk mu yapıyorsun🙃
Sende baska bitiyle yat bnim ihtiyacim seni ikgiellendirmez de
Bence kasiyerlik olsun ne iş verirlerse yapamam deme çalış akşama kadar mesaiye de kal ordan arkadaşlar edin. Kendi kendine yetebildiğinde de boşan anlar o zaman değerini
Geçmiş olsun ama o senin eşin değil ev arkadaşın olarak görüyor kendini.
Aile zoruylamı evlendiniz böyle bir hayat çekilmez gerçekten
bu şartlarda bu evlilik pek yurumez dava aç ailenin yanına dön
Bu durumda boşan yani
Ömür boyu çile çekmek zorunda değilsin
Boşansan haklısın
Evlilik uyum dur
Uyum ve saygı yoksa bitir
Kafan rahat edecektir
Doğru duzgun bir eşin cebinde 100 lira varsa mentalitesi bu 100 lira bizim olur. Biz demek önemlidir ben degil. Eşinin ihtiyaçlarınıda karşılar. Ben odaklı bir adamla veya kadınla hiçbir ömür geçmez
İlginç, kadın - erkek eşitliği muhabbetini tam uygulamış ama çok sert oluyor işte böyle de.
Size eşitlik değil adalet lazım halbuki
seni alırken mehir ya da başlık parası verdiyse haklı ama vermediyse haksız tüm ihtiyaçlarını karşılamak zorunda
pardon da neden böyle cimri ve bencil biriyle evlendiniz ki gerek var mıydı
Eşin eve bskmak zorunda, senin yaptığında yanlış eşin haberi olmadan cepte para almak boşanma sebebi sayılıyor, çokmu savurgansın eşin bıktığını söylüyor
Mecbur kaldım aldım. İstesem vermeyecekti çünkü
Ne savurganligi şu zamana kadar, al lazim olur diye para verdiğini bile görmedim
Kaç yıl oldu nasıl tükettiniz hayatı sanırım evlilik zorunlu gibi aile baskısımı
İş bul çalış kendi ayaklarının üzerinde durmaya başlayınca şutlarsin
7,8 ay oluyor biz evleneli
Görücü usulü oldu. Yani onlar geldi evlenmek istediğini söyledi. O şekilde gelişti. Keşke de evlenmeseydim
Yani mutlunol derim
Bu nasıl evlilik ya. Gerçekmi bu anlattıkların
Nasıl evlilik bende anlamadım
Gerçek olmamasını çok isterdim
İşin zor gerçekten. İmkanın varsa ailen sahip çıkacaksa terk et o hıyarı
aileme henüz bisey demedim. Onlarda farklı şehirdeyiz uzağız bayağı ama bosanicam olmuyor böyle
Bak bu adam düzelmez. Ailenle konus boşan al nafakanı o sıradaki bul çalış. Bu öküz de tek başına yaşasın evde
Mecbur böyle yapicam😢
Hangi şehirdesiniz? Ailen hangi şehirde
Ailem kayseri biz tekirdag
Bana çok ters şehirler ya. Seninle ya da ailenle aynı şehirde olsaydım iş için destek olurdum.
İş bulsam da mecbur bosanicam zaten. Böyle biri asla çekilmiyor 7,8 aylık evliyiz zehir etti bana herseyi. Yaklaşık 10 kilo verdim :(
Meslek ya da diploman falan var mı?
Üniversite mezunuyum kpss ye hazırlanmak istiyorum ama kitabım falan yok. Telefondan test çözüyorum konu anlatimlarina bakıyorum
Hangi bölüm mezunusun
Anestezi
Bölümünde güzelmiş aslında. Vakit kaybetme ailenle konus, davanı aç. Git ailenin yanında kpss çalış. Hayatına bak
Öyle yapicam..
Şimdi eve bile gidesim yok. Mecbur gidicem
Eşin var diyemi eve gitmiyorsun?
Kavga ettik bende çıktım evden
Kötü olmuş. boş ver dön evine. Sokaklar daha sıkıntılı. Ailenle konus bakalım belki destek olurlar boşanmana
Bir kaç saat daha durup giderim. Gidince de uyurum zaten. Konuşmayız bile. Şimdi gidersem bana sarar kavga ederiz kesin. Artık kafam götürmüyor
Yurtdısındayım elimden şu an gelen birsey yok senin için. Allah yardımcın olsun
Teşekkür ederim 🙏🏼
Rica ederim.
Sanırım eşin seni eş değil de bir ev arkadaşı olarak görüyor bu nasıl saçma bir düşünce
Maalesef ki öyle ev arkadaşı gibiyiz
Ama böyle de bir ömür geçmez yani senin için gerçekten çok zor Seni çok iyi anlıyorum hani empati yapan her insan zaten senin şu anda ne kadar mutsuz ve çaresiz olduğunu anlar Peki ne düşünüyorsun
Bosanicam mecbur
Yani bence konuşmayı dene eğer bu şekilde ısrar ediyorsa zaten yapacak hiçbir şeyin yok
Maalesef ki öyle
Umarım senin için en güzeli en hayırlısı olur
Senin eşin adam değil ki. Bosanma avukatına git anlat durumu
Kocana söyle s. kini kessin atsın boşa ağırlık
Ev isi yapmadigin icin mi boyle?
Neden surekli disaridan yemek soyluyor
Ayıptır sorması siz niye evlendiniz @q bu nasjl koca
Umarim o nu bosarsin bu nasil evlilik? Ailene anlat cek git onun yanindan
Bak yazıların hepsini okumadım sinirden bu adamı çokmu aradın evlenmek için Allah aşkına tekmeyi vur gitsin o sana bakmak zorunda sen onun esiri değil eşisin hayat arkadaşısın
Yuhh aq evlenmeden önce nasıl di bu adam nasil evlendin sen bunla
Kızım seni istemiyor bu kadar hayvan biriyle evli kalmaya devam mı edeceksin?
Eski eşim demek istedin diimi, hâlâ eşim mi diyorsunn
Bu erkek değil insan bile değil anlattıkların doğruysa evin geçimini erkek sağlar ama erkek olmayan birini bulmuşsun seçiminin sonucu
Böyle numuneleri nereden buluyorsunuz hiç aklım ermiyor ya
yuh , bence boşanmak için neden aramana gerek yok , ilerleyen zamanlarda başına bir iş gelirse kocanın onu ilgilendirsin ,
Evin temizliği de beni bağlamaz deseydin ya sende. Tam çıldırmalik
Aklim almiyor Rabbim Yardımcınız olsun Dua edin içim burkuldu🥺
Kocan olduğuna emin misin sen bunun, böyle adam mı olur
Ayrıl bu adam değil bu seni perişan eder beni dinle ayrıl ilerde çok pişman olursun çok cimri
güzel kardeşim likta yapar bence abla eşin yakında paşama bak sinir oldum erkek sorumlu dur
Yahu böyle adamlar var mı hakkaten inanmak istemiyorum ve bunlara eş diyorlar hey allahım
Bacım sen mi boşanırsın biz mi boşayalım böyle evlilik olur mu ya
Bu hödük ile niye hala evlisin anlamadım, ben benimkinin kartlarına el koydum.
cinsel ihtiyaçların da seni ilgilendirir beni bağlamaz de
İnanılmaz gibi
Boşan gerçekten. Böyle bi eşi kim ne yapsın
Durumu ailene de aktar
Olur tabiki, bir başkası neden senin maddi ihtiyaçlarınla ilgilensin ki
evli değilsin kesin 15 yaşında veletsin. evliliği bile bilmiyorsun
Erkeğim mi diyor ki kendisine?
Evet
Daha ne yapayım sıcak evde bedavadan oturuyorsun ne istiyorsun daha diyor birde. Artık bu lafları kaldiramiyorum
Senin istemene bile gerek yok kadınsal olarak ihtiyaçların olabilir direkt isteyemezsin belki düşünüp kendisi birakması gerekir
Şu zamana kadar al lazım olur diye para bıraktığını hiç görmedim daha da görmem herhalde
Kaç yıllık evlisiniz?
7,8 ay oluyor
Böyle kocayı bulmak icin cok aradınmı
Hemen ailene ulaş boşanma işlemlerini başlat delirdin mi böyle evlilik mi olur. Boşanmazsan s@@laksın.
Bu nasıl bir evlilik anlamadım
Bende birsey anlamadım
Eşler arasında maddiyat olmaz
Esim öyle düşünmüyor maalesef
Herseyin lafını yapıyor bana. Artık beni aşağılamasindan bıktım. Yine kavga ettik çıktım gittim evden
Görücü usulü yoksa severek evlendiniz
Görücü usulü diyebiliriz
Severek evlensende aynı şeyleri yaşardın seni maddiyat olarak görmesi çok yanlış erkeğin görevi nedir , evin geçimi seni korumak kollamak , seni kimseye muhtaç etmemektir. Senin eşin galiba cahil
Bunları gayette biliyor ama işine gelmiyor yapmak, sorumluluk almak istemiyor bir değişik ya
Çok özür dilerim sende böyle yapınca onu aldatsan suç kimde
Ben aldatmam asla. Bana yakışmaz
Bosanirim biter
Ben aldat demedim bir çok aile bu şekilde yıkılıyor
Öyle maalesef
Eşinin bu tutumu ve davranışı hiç hoş değil bir erkek olarak ben utandım
😢😢
Karşılıklı konuşunca ne tepki veriyor
Sen mi boşanırsın?
Biz mi boşayalım 😀
Şaka mı? Böyle erkeğe erkek denmez
Erkekte bi suç bütün suç kadında
@ztnztn kafayı mı yedin
Ne bok olduğunu öğrenememişmi kadın. Gerçi sizler seviyonuz öyle tipleri
@ztnztn suç kadının değil adam karaktersiz
Orası öyle ama kadında da suç var
@ztnztn ne mesela
Adamın karakterini çözememiş mi evlenmeden önce
@ztnztn çözememiş demek ki
Hayırlısı olsun diyelim
@ztnztn bence de
İnsanın içinden ne çıkacağını bilemezsin
@ztnztn kesinlikle
Mahkemeye versen kazanırsın. O kadar haksız eşin.
Çalışana kadar idare etmesi lazım seni
Sen calisiyorsan Ortak olmalı
Böyle evlilik mi olurmuş Allah yardımcın olsun
Olmaz
Onu ilgilendirir
Boşa nafaka al
Karaktersiz adam öyle şey olur mu
Yuh diyorum hemen ayrılman gerekiyor
Tabii ki de böyle bir şey olamaz
Bence öyle olmamalı eş sonuçta kol kanat germeli
Oha ya ne hayatlar var
Valla boşanmıyorsan hakediyosun
troll soru değilse beni s1ksinle. r
Sen niye böyle biriyle evlendin.