Erkek arkadaşımla ayrıldık ama 4 gün sonra arkadaşları ile Okey oynamaya gitti. benle ukeh istemiyordum. şimdi kendisi gitmiş. ama ben barışmasını düşünürken o okey oynamaya gitmiş. istemediğimi neden gittiğiniz sordum biz ayrıldık dedi iyi dedim. Bende arkadaşlarımla dışarıya çıkarım çıkarsan arama beni yanına gelemem dedi.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Bence burada seni sevmemekle ilgili bir durum yok, daha çok ayrılığı kendi kafasında kabullenip ona göre davranması var. Sen hâlâ “barışır mıyız?” diye düşünürken o kendini “biz bitti” moduna alıp günlük hayatına devam etmeye çalışmış. Bu onun sana değer vermediği anlamına gelmez ama önceliğini ilişkiye değil kendi rahatına vermiş bir davranış. okeye gitmesi, sen istemiyorsun diye sana aykırı davranmak değil; “artık birlikte değiliz, o yüzden kendi hayatımı yaşarım” mantığıyla hareket etmiş. Senin “arkadaşlarımla çıkarım” demene karşılık “çıkarsan arama” demesi de aslında kontrol etmeye çalışma, ama sahiplenme hakkı kalmamış olmasının yarattığı çelişki. Yani hem ayrıyız diyor, hem de sen bir şey yapınca rahatsız oluyor; bu tamamen bocalayan erkek davranışı. Özetle bu durum “seni sevmiyor” demek değil, seni kaybettikten sonra sorumluluk almak yerine kaçmayı seçmiş demek. Barışmayı gerçekten isteseydi, okeye gitmek yerine seninle konuşur, duygunu önemserdi. Şu an yaptığı şey “kolay olanı seçmek.”
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sen ayrılık sonrası hâlâ barışmayı düşünürken, o arkadaşlarıyla okey oynamaya gitmiş. Bu da seni değersiz hissettirmiş.
“Biz ayrıldık” diyerek davranışını haklı göstermeye çalışmış ama senin duygularını dikkate almamış.
Kendisi dışarı çıkıyor ama sen çıkarsan “arama beni, yanına gelemem” diyerek çifte standart uygulamış.
Bu davranış empati eksikliği ve ilişkiyi sürdürme niyetinin zayıf olduğunu gösteriyor.
Artık duygusal olarak geri çekilmen, kendi sınırlarını koruman ve tek taraflı çaba göstermemen senin için daha sağlıklı olur.
Sen değerli birisin; gerçekten isteyen biri seni belirsizlikte bırakmaz ve üzmez.
❤️❤️❤️20 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Yha ne bu, kreş piyesi falan mı? Yok ayrıldık da, okeye gitti. Cidden ironik. Senin sevmediğin bir şeyi yapıyorsa eğer ki onun bunu da bilerek yaptığına eminim. Bitmiş yani. Devam etse bile saman gibi bir ilişki olacağı da belli. Eee sana sormazlar mı güzelim benim, kendine yazık değil mi diye. Neden kendini bu tarz ezik tiplerle, iyi ya da kötüyü ayırt edemeyen kişilerle harcıyorsun ki? Yani bu başta kendinin kul hakkına girmendir. Yazık yani. Yapmayın kızlar. Bu kadar prim vermeyin. Onu umursama ve yokmuş gibi davran. Sana köpek olsun. Ayrıca arkadaşlarınla dışarıya çıkmana izin vermemek ne demek, hayırdır yani. O kim?
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayAyrılmışsınız ayrıldıktan sonra isterse karıya kıza gider. Sorun şu okeye gitmesini sallama. Benimki de 21 yaşlarında 101e giderdi deli olurdum sonra bıraktırdım ama şimdi 27 yaşındayım o da 26 gitse takmam. Erkek ortamı var karı kız yok takılsınlar ne var ki? Bana da çok elit gelmiyor sevmiyorum ama adamlar çalışıyor akşam bi kafa dağıtacaklar salla ya gitsin oynasın takmaaaa.
50 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
6 ay
Yaşanan ayrılık sonrası ufuk çizgisi biraz dağılmış galiba. Bak, senin duygularını ciddiye almak önemli, ama sonuçta siz bağımsız iki bireysiniz artık. Onun yaptığı aktiviteler seni ilgilendirmemeli aslında. Kendine odaklan ve enerjini yükselt. Belki bir arkadaş ortamında güzel bir oyun gecesi düzenler, keyiflenirsin. 🎮 Duygularını toparla ve güçlü kal, sen daha iyilerini hak ediyorsun! 😘
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
39Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
6 ayBende bir ayrılık durumundayim ve maalesef erkekler bizim gibi duygusal yaklasmiyor bu döneme. şu an senin üzüntünün hassasiyetin umurunda değildir.
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Ayrıldıktan sonraki herkes istediğini yapabilir.
40 YorumlaAyrıldıysanız onun kendi hayatına devam etmesi doğal. Okey oynamaya gitmesi, seni artık romantik olarak istemediği anlamına gelmez ama önceliği artık arkadaşları ve kendi hayatı. Bu seni sevmediği anlamına gelmez sadece ayrıldığınız için kendi sınırlarını ve özgürlüğünü koruyor.
10 Yorumla
6 ayNasılsınız işte erkekler genelde İlk başlarda böyle umursamaz olurlar ama sonrasında hani acılarını yaşarlar bizim gibi değiller biz ilk başlarda Yaşar sonradan unuturuz onlar İlk baş unutuyor sonradan yaşıyor acısını bilmiyorum belki sonradan pişman olur ve sana geri döner ama yaptığı senin için üzücü bir şey olmuş ama belki hiçbir şey ondan bak seni gerçekten seven birisi böyle yapmazdı gerçekten barışmak istese okeye falan gitmezdi bence sen de çok umursama yani kendini üzme diyeceğim de yani ne desem boş çünkü aşıksan yani yapacak bir şeyim yok ama unutacaksın yani sonuç olarak illaki unutacaksın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Maymun musunuz lan bu nasıl ilişki bir taraf arkadaşla dışarı çıkarsan arama diyor diğeri arkadaşları ile okeye gitti diye , ilk insan mısınız gayet normal şeyler bunlar biriyle sevgili olunca tüm hayatı sen olmuyor o insanın arkadaşları ile takılmak kadar doğal ne var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
6 ayBu tek başına “sevmiyor” anlamına gelmez ama önceliklerinde senin yerin sorgulanabilir. Bir şeyi açıkça istemediğini söylemişken bunu önemsememesi, duygunu değil kendi rahatını merkeze koyduğunu gösterir. Sevgi sadece “seni seviyorum” demekle olmaz; davranışla, dikkate almakla belli olur. Bazen sevgi vardır ama yeterince özen yoktur — bu da ilişkide yara açar.
01 Yorumla- 6 ay
sorgulanacak bişey yok her şey ortada bu ve benzeri tür ayrılma konulu sorulara defalarca cevap yazmama rağmen hala ilerleme olmadığı gibi birde yerimizde saymaya devam ediyoruz kondüsyon makinesinden inmeyede niyetimiz yok
ilşkilerde terazinin ayarı kaçmışsa artık maskülen tavırlar filizlenir ve dominant yaptırımlar rol almaya başlar ve ipler iyice zedelenir ama bu durum libidonun isteklerine göre haraket edildiği için çokta önemsenmez ayy sevmediğim kişiyle bişey yaşayamam falan filan yahu mastürbasyon yaparken ortada sevdiğin biri bile yokken nasıl orgazm olunuyorsa sevmediğin kişiylede ilişkide yaşanır çocukta yapılır iç güdü ile duyguyu birbirine karıştırdığımız sürece bu tür ayrılık vakaları sürekli olacak yani seviyoruz diyerek birbirimizi kandırarak değilde hedef kişyle aradaki utanma duygusu ortadan kalktığı için onunla beraber olunur kör kütük aşık ya da sevgimizden öldüğümüz için değil öte yandan çocuk zaten ondan alması gerekenleri almış şimdi sen bana yalvar dercesine salmış yakasını halbuki ben olsam zerre eyvallah etmem
- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
6 ayPeki siz onun sevmediği bir şeyi ben öyle istiyorum tarzı bir tavırla onun söylediğini ciddiye almadan , ben her istediğimi yaparım düşüncesiyle hareket ediyor musunuz?
Kaldı ki ortada bir ilişki kalmamış , bitmiş.
Neyi dert ettiğinizi anlayamadım hala.00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
6 aySevmekle ne alaka ya niye herşeyine karışıyorsunuz ki onun düzenini bozmaya hakkınız yok onunda yok sevgiliyken karışmayın sevdiği şeyleri yapmasına adam niye arkadaşları ile okey oynayamasın ki sen sevmiyorsun diye böyle bir saçmalık daha duymadım tuhaf tuhaf şeyler
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Bitmesi hoş olmamış. Gidip sağlıklı insanlara bulaşacaksınız şimdi :D Ne güzel iki ergen saçma sapan bir ilişki yaşar giderdiniz :D
50 Yorumlasizin yaşlar 13 falan herhalde😂 Neyse ciddi olduğunu varsayıyorum. Öncelikle yetişkin bir insanı bu denli yönetemezsin okeye gitmek istiyorsa gidebilir, sen de arkadaşlarınla çıkabilirsin. İnsan gibi haberdar etmek yeterlidir birbirinize güvenmiyorsanız orada bir problem var zaten. İlişkiyi mutlu olmak için yaşayın hayatınızı zehir etmek için değil
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBıraz Alakasız ama eskı sevgılım benı staklamiş neden olabılır Yenı ayrıldı 1 hafta oluyor, Lindekln’dan staklamiş benı, bıldırım geldı ayrica ordan stalklayinca bildirimin geldigini biliyor daha önce soylemistim eski sevgilisinde takıli kaldı bahanesiyle gitti sızce neden stalklar? Onu farkedip ona yazmam ıcınmi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayAyrıldıktan sonra ne yaptığı seni ilgilendirmiyor ki istediği yere gider beraber olsaydınız seni ekip arkadaşlarıyla okeye gitmesinde haklı olabilirdin demekki yeteri kadar seni sevmemiş bir empati eksikliği var sende haftada 1 gün arkadaşlarıyla okeye gitmesine izin verebilirsin arkadaşlarla görüşmek herkesin bir ihtiyacı normal bir şey artık tek taraflı çabalamaman ilişkinin bittiğini kabul etmen lazım sen değerlisin ve daha iyilerini hak ediyorsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. arkadaşlarıyla okey oynamasının ne sakıncası var insanları sıkın bunların sonrada erkek şöyle böyle desin ne yapsın adam hayatının merkezine seni koyup senin dışında hayatındaki her şeye herkese sırt mı çevirsin bırakın Allah aşkına ya insanların yapmaktan zevk aldığı ne varsa engel olun sonrada beni sevmiyor mu
00 YorumlaSeninki en azından ayrıldıktan sonra gitmiş gayet normal ben böyle birşeyi takmazdım daha beteri var benimki bana görüşelim diye söz verdigi gün arkadaşlari okeye çağırdı diye beni ekip gün boyu oraya gitti ayrım yapmış gibi akşam olmuş beni bekletti arayınca gelmiyorum dedi ciddi ilişkimiz bu yüzden bitti terk ettim😂
11 Yorumla- 6 ay
Ne güzel benimkide aramız bozukken kafede kızlarla resim atmıştı ayrıldım
Sevgilin herhangi bir oyunu seviyor diye seni sevmiyor sayılmaz azıcık rahat bıraksan o okeyde kazandığında canım gibi sevinip yanına geldiğinde sevincini kaybettiğinde de üzüntüsünü paylaşsan zaten ayrılmazdınız da bence. Erkeklerin hava almasına izin verin sizi daha çok sever.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
m 6 ayAyrılmışsınız bunu sorgulaman yazman çok absürt, bırakın yazmayın adam bir görsün onsuz da olduğunuzu böyle yaparsan adam hiç gelmez bırak özleyen zaten gelir barışır gelmezse zaten hiç var olmamıştır
00 Yorumla
6 ayArkadaşlar sanaldan sevgili yaptım , hiç sevgili yapmış gibi hissetmiyorum neden böyle hissediyorum? Soru soramadigim icin buraya yaziyorum birde Acaba kendimi çokmu hazırladımkine🤔 ayrılırsak üzülmiyim felan diye🤨 e bu seferde his yok. Gerçi onunla konusurken var konusmazken yok ama nude atio nasi heyecanlanmiyim
066 Yorumla- 6 ay
Anlamadim
- 6 ay
Mala anlatir gibi anlatirmisin
- 6 ay
Dm gelebilirmisin birsey soracagim burada ban yermiyim bilmem
- 6 ay
Gerçi dm dende ss atamam
- 6 ay
Ya ben bu kızla x den tanistim twitterdan tabi fake imis fotosu , ses felan gercek. Sonra bu x de ifsalandi
- 6 ay
Sen profilimdeki kizi begeniyorsun beni degil dedi sonra asıl hesabina almaya ikna ettim
- 6 ay
Birde nude felan attiydi
- 6 ay
Sonra birden ilgiyi kesti
- 6 ay
Yok kız öyle
- 6 ay
Sonra kız biz konusmayalim dedi
- 6 ay
Birde bu sexting yaparken kendini kotu hissediyormus
- 6 ay
Ek bilgi bu
- 6 ay
Ya ben bir kac bilgiyi sey yaptim toparladin hic travman oldumu sende mazosism var dedim
- 6 ay
Cinsel istismara ugramis
- 6 ay
Yani biraz sado mazo biri
- 6 ay
Sonra ben bundan galeri ve cop kutusunun ss ini istedim fotolarimi silsin diye
- 6 ay
Atti
- 6 ay
Sag üst yorumda baskasiyla sexting ss i gordum whatsapta
- 6 ay
Ben birsey dememistim bana yazma felan dedi
- 6 ay
Bende konusma bitince biraz dusundum ve kafam dank etti , groklada konustum engeli bastim
- 6 ay
Hayir ya kız kendisi attiydi cinsel bolgelerinin fotosunu ilk
- 6 ay
Baya istekli
- 6 ay
Ya birde bana zorla attiriyor nude leri dedi o galerisinde sexting yaptigi whatsaptaki adam icin
- 6 ay
Ama artik hosuma gidiyor dediydi
- 6 ay
Sonra bu ben engeli basinca bana fake hesaplardan affet felan diye yazdi
- 6 ay
Anama küfür etti
- 6 ay
Sonra engellestik
- 6 ay
Sonra baska hesaptan birdaha yazdi
- 6 ay
Tabi sonra baristik
- 6 ay
Tabi ben özet gectim ondan anlamamissin ve bu olaylar 1-2 ay icinde felan olduydu yani öyle uzun degil
- 6 ay
Simdi beni ghostluyor sana sarısın kuma getiriyimmi dddim
- 6 ay
Beni mi aldatiyor anlamadim
- 6 ay
Ha birde bana attigi bazi nudeler baskasina attigi videodan ss almisti yani önceki sevgilileri felan
- 6 ay
Dün baristik iste , ben engeli actiydim. Galerimde fotonu gordum seni özledim dedi
- 6 ay
Ya birde sorma götüm kalkti
- 6 ay
Cidden abartiyormukine
- 6 ay
yalniz kalmamaya calisiyorum🤔 ama bu da ne biliyim önce love bombing sonra ghostinmi denirdi ne onu yapiyor gibi
- 6 ay
19 ben o 18
- 6 ay
Ya birde bana zamaninda bir kız saplantili olmustu lise 2 de , tabi o bu konustugum kiz degil bu konustugum yabanci farkli öbürüde yabancida
- 6 ay
Yani ben saplantili kizdan korkarim genelde
- 6 ay
Birde sevistigim kizlarla pek sevismenin ötesine gecemedik. Cünkü bazilari cok aceleci davraniyor ben korkuyordum bazilarida sadece sevismek icin..
- 6 ay
Şimdi lucifer michealson srfszi gibi bir imaj vermemisimdir umarim. Yani sevismekten kastımda anal oral degil öpüsme felan
- 6 ay
Ya o saplantililik travma oldugu icin aceleci davranan kizdan korkuyorum bir tane kivircik vardi zeki inek , icine kapanik ama onunla cok sevismistim
- 6 ay
Hatta o kız yüzünden müdür yardimcisindan azar isittim. Müdür yardimcisi biz öpüsürken sinifa girdiydi.
- 6 ay
Direk sinifta dudagima yapisiyordu
- 6 ay
Ya ne anilarim oldu ama.. iste
- 6 ay
Birde ben icine kapanik pek arkadas ortami olmayan daha cok merhaba merhaba olan ve biraz inek birazda soğuk biri gibi gozukuyordum. Yani simdi kizlar icin söyle olabilirmi acaba , benimle sevisse benim gidip anlatacak arkadas ortamim yok , cünkü sinif degistirmek zorunda kalmistim o da son seneydi birde 12. sinif olma özgüveni galiba
- 6 ay
Ya baya var dinlersen anlatirim
- 6 ay
ya da belkide her gün 4 saat konusup zaman harcamak istemiyorda olabilir , genelde anlik mesajlasmalar uzun sohbete dönebiliyor ya da bilmiyorum
- 6 ay
Sende baya iyi dinleyicin pek okudunmu bilmiyorum ama
- 6 ay
Tesekkür ederim eyvallah
- 6 ay
Ayrıldık
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Çok sıkmış olabilir misin acaba kendisini Seninle geçirdiği zaman kadar arkadaş çevresi ile geçirdiği zamana da ihtiyacı var elbet anlayış göstermek lazım senin içinde aynı şey geçerli tâbi
00 Yorumla
6 aysenin yerinde olsam zerre kadar eyvallah etmem nerden buluyorsunuz lağam kuyusundan çıkmış insanları anlamıyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Kızlarla takılmaya gitmemiş, en azından okeye gitmiş. Ayrılmışsınız, sonuçta hayat devam ediyor. Herkes kendi yoluna bakmalı.
10 Yorumla
6 ayAyrıldıktan sonra her şey serbest bir erkek için oyun oynamak önemlidir stresini azaltır seviyorsa bağımlı gibidir sigara gibi düşün kolay birakamaz
00 Yorumla
6 ayAyrılmışsınız daha ne hala daha lafımı yapılıyor evlense evli çocuklu olsa düğününe beni çağırmadı diyeceksiniz hayret bişi ya
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 aySenin psikolojin bozulmuş
okey oynamaktan normal ne var sanki geneleve gitmiş
ki ayrılmışsınız geneleve gitseydi bile ağzını açmaya hakkın yok
10 Yorumla
6 ayokey oynayabilir, başka okeyle oynamadığına dua et. adam aktivite yapıp kafa dağıtmasın mı?
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayZaten siz ayrılmışsınız istediğini yapar yasmı tutacaktı arkandan sanki başka bir manita yapmış gibi yazmışsın onunda bir hayatı var kafa dağıtmak için gitmiştir bukadar takılma
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Ayrılmışsın geçmiş olsun herkes kendi hayatına bakar artık senimi düşünecek
00 Yorumla
6 aySevmiyor sevse ayrilmazdiniz ve o şekilde konuşmazdı
00 Yorumla
6 ayBu nasıl soru yaa ldldldld kaç yaşindasiniz 😁😁
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
u 6 ayAyrılmışsın daha niye karışıyon hayırdır kanki
00 Yorumla
6 ayİsmi üzerinde ayrılmışsin bu da demek oluyor ki söz hakkın bitmiş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 6 ayAyrılmışsın bitmiş gitmiş isterse evlenir bile yani
00 Yorumla
6 ayAyrılıkta sevdaya dahil çünkü ayrılanlar hâlâ sevgili. Sizinde öyle 😅
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
6 ayYani bi erkeğin okey oynamasın dan daha doğal ne olabilir ki
00 Yorumla ayrılmasaydın ozaman ne değişiksin okey oynamada ne var
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayAyrıldıktan sonra gidip gitmemesinin ne önemi var sizin için
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayDoğru olanı yapmışsın çocuk senden kurtulmuş
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 aySen ayrilmak istediysen ayrildiysaniz istedigini yapar. Ayrilmak oyuncak degil
00 YorumlaOkey oynadı diye ayrıldıysan gerçekten psikolojin bozuk olmalı bunun için ayrılmakta ne bileyim
21 Yorumla
6 ayOkey oynaması seni neden ilgilendiriyor. bekli keyif alıyordur o ortamdan evlenince senindir dilediğini yap.
00 Yorumla
6 ayAyrıldıktan sonra sana sadakat borçu yok bu bir, ikincisi de ayrıldıktan sonra sana hesap vermek zorunda değil.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı. Erkek arkadaşın çok ilginç bir kişilik gerçektende
10 YorumlaYa bi defol git ya okey oynamayi yasaklamak ne ya ruh hastasi aptal
00 YorumlaErkekler boyledir ılk zamanlar takmazlar 1 ay sonra kopek gıbı donmek ısterse kabul etme
00 YorumlaLan adam okeyini oynasın sanane bundan, aldatsa bu kadar abartmazsınız
00 Yorumla
6 ayArkadaşlarıyla okey oynamasını neden istemiyordun?
00 Yorumla
6 ayArtık ayrılmışsınız istediğini yapar
00 Yorumla
6 ayayrildiktan sonra oh cekmis diye yorumladim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.
6 aySevgi bitmiş uğraşma.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
6 ayAdı üstünde ayrılmışsınız işte
00 Yorumla
6 ayAyrılmışsiniz sana ne nereye giderse gider
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayAyrilmissin sonucta bu saatten sonra nereye gittigi seni ilgilendirmez
00 Yorumla
6 ayAyrılmışsın seni artık ilgilendirmez ki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı. Ee ayrılmışsınız ya hani
00 YorumlaAyrılmış adam seninle istediğini yapar
00 YorumlaAdam haklı önüne bak
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. 😄😄😄 kendi bacağına sıkmışsın. Adam haklı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Senin her istedigini yaparsa sap gibi kalır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 894 cevap paylaştı.
6 aySana değer vermiyor seni önemsemiyor
00 Yorumla
6 ayAldırış etmiyor ve bu ayrılık umurunda bile değil.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
6 ayBence sevmiyor boşanın
00 Yorumla - Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle ayrıldık. İstemediğimi bilmesine rağmen arkadaşlarıyla okey oynamaya gitti, beni sevmiyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer