Sevgilimle ayrıldık. İstemediğimi bilmesine rağmen arkadaşlarıyla okey oynamaya gitti, beni sevmiyor mu?

Erkek arkadaşımla ayrıldık ama 4 gün sonra arkadaşları ile Okey oynamaya gitti. benle ukeh istemiyordum. şimdi kendisi gitmiş. ama ben barışmasını düşünürken o okey oynamaya gitmiş. istemediğimi neden gittiğiniz sordum biz ayrıldık dedi iyi dedim. Bende arkadaşlarımla dışarıya çıkarım çıkarsan arama beni yanına gelemem dedi.
Sevgilimle ayrıldık. İstemediğimi bilmesine rağmen arkadaşlarıyla okey oynamaya gitti, beni sevmiyor mu?
Cevapla