
Ben imkansıza inanmam yazan yazar seven deli gibi sever. Her şeye imkansız yaa diyenler imkansız deyip oturduğu yerden izlemeye yani kolaya kaçıyor peki ya siz?

Ben imkansıza inanmam yazan yazar seven deli gibi sever. Her şeye imkansız yaa diyenler imkansız deyip oturduğu yerden izlemeye yani kolaya kaçıyor peki ya siz?
İmkansız diye bir şey yok zorluğu insanlar kendileri birbirlerine çıkarıyor imkansız olan şeylerde var ama insanın elinde olan şeylerde var burada ki faktör insanın elinde olduğu halde zorluğu kendi çıkarması yoksa ilişkilerde imkansız diye bir durum yok basit bir evetle başlar sıcak bir sohbetle derinleşir geçirilen değerli ve güzel ve özel zamanla saglamlasir iki tarafta sınırlarını bilip onları asmama konusunda hassasiyet gösterdi mı gerisi kendiliğinden gelir
İmkansız diye bir şeye inanırım ama imkansızın peşinden de koşmam Çünkü insan duyguları olduğu kadar mantığı olan da bir varlıktır ve hayatta mantığınızı kullanmak zorundasınız mantığınızı kullanmadan aman ben seviyorum ölüyorum aşkım canım bir tanem diyerek hayatı yaşayamazsınız bazı insanlar vardır hayatınıza alırsınız mutlu olursunuz bazı insanlar da hayatınızı alsanız bile olmayacak engeller vardır bunları değerlendirerek bir insan hareket ederse mutlu olabilir
En iyi cevap için teşekkür ederim
Bu imkansızın ne olduğuna bağlı. Bazı imkansızlıklar vardır hiçbir şey onu değiştiremez. Keşke değişmesi mümkün olsa ama imkansız ya hani. Ama umut her daim vardır. Insanı ayakta tutan da umutlaridir.
Çok haklısıınnnn sevdim bu yorumunu
Seninle ne kadar iyi anlaşıyoruz ya 😊
imkansız! yoktur "kalbini açmamış" insan vardır, sana diğer soruda "aşk" demiştim , aşkla ilgili konu açmışsın...
sen bunu demeden önce açmıştım ah şu siz erkekler ya herşeyi sizin için yapıyoruz sanıyorsunuz hem ben seninle konuşmuyorum artık
aman ne mutlu onlara
konuşmuyorum seninle sus
aşktan ne korkucam ya ben korksam korksam senin gibilerden korkarım ve ayrıca şartalar değil şartlar :)
yapay zekaya mı yazdırdın naptın yaa
hmm peki
yav heheh aynen
ayy imdat ya bırak peşimi delirdin iyice
ay vazgeçtim sevmiyorum zoru falan kolayı seviyorum
bende öyle düşünüyorum benle uğraşamazsın yorarım seni hadi kolay gelsin sana :)
YA ÇILDIRICAM NE YAPSAM OLMUYOR AY YETER
yaa en son kaç kıza söyledin? ya da daha doğrusu söylediğin kızlardan kaçıncısıyım acaba -_-
öyle de böyle de bırakıcaksın zaten çok dayanamazsın :)
hmm aynen çok biliyosun sen
e o zaman başkasıyla tanış allahım yarabbim bela mısın başıma çocuk
ayy inşallah çabuk sönerim ya
Bence aşkta "imkansız" kavramı tamamen bir seçim meselesi. Gerçekten seven biri, engel tanımaz, yeter ki içinde o cesaretle dolu aşk olsun. Tabii bazen imkansız dediğimiz şey, bizim korkularımız ya da bahanelerimiz oluyor. Ama işte aşk cesaret ister! Sence gerçekten bu imkansız dedikleri bir bahaneden mi ibaret, yoksa bazen gerçekten mümkün olmayan aşklar da var mı? 🥀❤️
Cevap
19Cevap
Aşk diye bir şey yoktur.
var var
İmkansız yoktur ya. Çok absürt şeyler olmadığı sürece.
profiline çok kez denk geliyorum daha önce ki sorularıma da cevap yazmışmıydın acaba?
Bilmem olabilir. Denk geldik sanirim
Yapay zeka sorunda denk gelmişiz 😂
o kadarcıkmııymış sanki çok kez gördüm seni ya neyse kusuruma bakma :(
Bilmiyorum olabilir ama daha önce görmüş olsam nickinden dikkatimi çekerdi
hmm peki anladımmm
Mücadele olmadan, oturulduğu yerde imkansız demek bana saçmalık ve gereksiz geliyor.
Aynen öyle
İmkansız gibi görünen şeyleri bile imkanlı hale çevirebilir insanlar zor da olsa, ama bu hayatta da imkansız şeyler mümkün. Her şey imkansız değil, ama her şey imkanlı da değil.
Bence aşkta imkansız diye bir şey yok çoğu zaman sadece karşımıza çıkması zor olan şeyler oluyor ama bazı insanlar işine gelmediği için imkansız diyor gibi duruyor
İmkansızlara inanırım tabi ki de.
Bazı durumlarda bir şeylerin oluru yoktur.
Oldurmaya çalışmak, kurumuş bir denizde kürek çekerek ilerlemeye çalışmaktan başka bir şey değildir.
İmkansıza inanmam.. Bunu söyleyenler genelde korkanlardir.. İkili ilişkilerde imkansız diye bir şey olamaz :))
Dürüst olayım imkansız olan her şeyi denerim sonuna kadar zorlarım olacak bitti 😁😁
Keyif meselesi, imkansız diye bir şey yoktur
Aşkta imkânsız yoktur; bahane vardır. İsteyen yol bulur, istemeyen imkânsız der.
İmkansızın içinde bile "imkan varken kimse imkansız demesin. 🥳
İmkansıza inanırım. Ve bence insanlar da inanmalı havadan hayal kurmamak lazım
İmkansız diye bir şey yok. İmkansızı oluşturan insanların kafasındaki şeyler
Evet vardır imkansızlar
hilecii yoktur imkansız falan
Vardır. Onuruma, gururuma, haysiyetime laf getirtmiş bir kadın benim için imkansızdır mesela. Erkeğini dinlemeyen, önemsemeyen kadın imkansızdır benim için
böyle bir kadınla olmak istemezsen bu imkansız olmaz istemezsin olur biter asıl olay başka
Ne peki?
Bazen olur imkansızlıklar
Valla işine gelmeyenin bahanesi çok olur
İmkansız diye bir şey yok sadece çok zor olabilir
Evet karşılıklı sevgi aşk beğeni yoksa imkansızdır
Zoru başarmak kolaydır imkansız zaman alır
İmkansiz yoktur zaman alir sadece
Ne diyodu şair daldan dala konmak moda olmuş 😂
Sen akrep burcumusun
evet
Belli
aa nedenmiş o? nasıl belliymiş
Öyle işte
Bulaşmam
Bazen risk alınmalı ya :(
İmkansızın açılımı lazım o zaman
Vardır
Var tabii.
Olamayiz imkansızızz
inanırım
Cesretin var mı?
Evet var
Bence var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?