ՏҽӀɑʍՏ
Sence çapkınların kaderi, bir gün kendi tarzlarıyla sınanmak mıdır¿

ՏҽӀɑʍՏ
Sence çapkınların kaderi, bir gün kendi tarzlarıyla sınanmak mıdır¿

Aslında şöyle bir şey söyleyeyim çapkınlık dediğimiz kavram insanların genç yaşlarında böyle hayatları boyunca nefsine düşkün bir şekilde cinselliği düşkün bir şekilde hepimiz genciz hepimiz ister istemez hatalar yapıyoruz yaşamaz demektir yani nefsinin esiri olmak demektir ki bunu hepimiz yaşıyoruz. İster istemez insan hayatta birtakım hatalar yapabilir yanlışlar yapabilir ama artık yaşı geçtikçe yaşlanmaya başladıkça ve kafasında birtakım şeyler oturdukça bu çapkınlık durumunun geride bırakmak durumunda kalır ve gerçekten bir gün karşısında düzgün bir şekilde hayat kurabileceği birisi çıktığı zaman düzelir neticede 30 yaşındaki adamla 60 yaşındaki adam bir olur mu olmaz.
Öncelikle sorunuza cevap vereyim Kesinlikle evet Hayır diyen daha sırası gelmemiştir. :)
Benim anlamlandıramadığım kusura bakmayın sizin sorunuz üzerinden bunu sormak istemezdim. Sizi tenzi ederek
Bu soruyu popüler olarak seçmek bir ayrımcılık mı? Gerçekten sorular neye göre popüler seçiliyor öğrenmek istiyorum.
Geçenlerde bu soruyu bu şekilde direk soru olarak sordum verilen cevap örnek soru yaz olduğu için.
Soruyu görebilir miyim?
Soruyu Profilinizde göremedim
@Sosyetic_SheqiiL Bu soruyu sordum demedimki
Bu soru neden popüler soru seçildi dedim sanırım orada anlaşamadık.
Soruların popüler soru seçilmesindeki kıstas nedir bunu merak ediyorum.
Bende bu soruyu sordum demedim.
Ne kadar çok beğeni o kadar iyi. Her Sorum Öne Çıksın, Bol Bol Cevap Toplasın İstiyorsan Koooş! Dikkat Çekici Soru Nasıl Daha İyi Sorulur? ↗
:))
bizim ülkede abazalar çapkın geçiniyor sözde malzeme bol maymunu bile ülkede çapkın olmuş kendi gibi birini istemez emin olabilirsin erkek ile kadınlar farklı dır evrim den bakarsan farklı kafa yapısın dan bakarsan farklı zaten ülkede evlenememiş 30+ kadınlara bak anlarsın artık evlenemiyorlar yurt dışına iltica ediyor kızlar artık :) kadın çapkın olamaz tartışmasına bile girmem eskortluğa kılıf gibi geliyor
Bence çapkın biri bir gü kendi gibisine denk gelir inşallah ve o gün resmen mal gibi kalır. Çünkü başkalarına oynadığı oyunların aynısını bir başkasından görünce ne yapacağını şaşırdığını görmek., Hayat bazen en güzel dersi insana kendi silahıyla verir umarım verir..
Vay be olaylı bir soru gelmiş! Çapkınlık meselesi, gerçekten hayatta biraz karmayı beraberinde getiriyor sanki. Çapkın biri, bir gün kendi gibi birine denk geldiğinde, "Acaba oynadığım oyun şimdi bana mı dönüyor?" diye mutlaka bir sorgular bence. 🙃 Ama unutma, herkes kendi hikayesinin başrolü; ne yaşayacağını biraz da kendi seçimlerin belirliyor. Peşine takılıp yana yıkılası birine denk gelirse bile, belki de bu bir ders olur, kim bilir? 😏
Cevap
51Cevap
Çapkın bir kendinden beterini görünce ve de ona aşık olunca dumura uğrar kalır 🤣 hayat böyledir yaşattığını yaşamadan ölmezsin
Hey yavrum hey djdj
Ya ya 😅
Ee öyle yaşattığını yaşayacak...😀
Söz mü kskd
Eder bulur derler ama inanmıyorum pek.
Ben de inanmıyorum ama istiyorum inanmak
Herkes yaşattığını birgün yaşar🙄
Çapkın biri genelde kendinden daha çapkın birine aşık oluyor sonra yerlerde sürünmeye başlıyor gadası
Sonra noluyor :D
Sonra ortada bırakılıyor 🙃etme bulma dünyası
Oh mis djd
Bencede
Umarım çapkın insanlar bir gün çapkın birine denk gelir çok fena aşık olur sonra da terk edilip ortada kalırlar sdjsdj
Amin sjd
amin dsjsjs ✌
Hayır asla değil. Bu kadar romantik olma. Aşk sadece hormonal bir tepkimedir. Erkekelr objedir. Sadece çocuklarımızı dünyaya getirecek genlere ulaşmaya en iyi spermleri seçmeye çalışıyoruz. Kadin ve erkek bir elmanın iki yarısı değildir. Çapkın bir kadını hiçbir erkek sinayamaz çünkü erkekler hiçtir. Yaşadıklarımız sadece hormonal tepkiler.
femisnt ya
Zaten çoğu insan günümüzde çapkın o yüzden çapkın biri de ister istemez bir gün kendisi gibi biriyle karşılaşıyor çünkü ilişkiler artık daha hızlı daha yüzeysel ilerliyor ve herkes bir şekilde seçenek kolluyor
Bu rezilliğe de ilişki deniyor, aynen
Karman'ın burada da işlediğini düşünüyorum evren bence yapılan her eylemin karşılığını vermeye programlı bir yapı. Buna semavî dinler de, ilahi adalet, Hindiuzm, Budizm gibi felesefi alt yapının hakim olduğu inançlar da karma denmiş sonuç her şekilde aynı kapıya çıkıyor.
Gelince ne olcak?
birbirlerini gizli aldatırlarmış, sonra, bir bakmışsın yıllar geçmiş..
Onlara sıkıntı olsun bize değil djfj
Ona herkes kendi dengini bir gün bulur diyorlar Mevla'nın da bir adalet terazisi var sonuçta hakediyorsam bulurum 😂
Çok şükür 😅
Beddua mı ettin sen 😂😂 😂 yazdım bunu bir kenara
Yaz, kenarı da bana göster
Okey 😂😂
Bence değildir. Ha denk gelebilir ama ayrılır sonu olmaz. Kendi gibiyle yapamaz çapkınlar. Gizlenmek durumundayım politik soruyorsun. Sana şöyle soru sorma diyorum.
Kimsin :D
boş ver.
Yok belli et kendini
Edemem.
🤦🏼♀️
Üzülme başka soruda açık yazarım. Bu kadar politik olmazsa tabi. Hayır bilsen napacan ki bide. Ne olacak yani?
Sana şöyle soru sorma diyorum yazdığın için olabilir mi acaba
Ne olmuş ki? Anlamadım.
Merak ettim kim demiş bana bunu diye aman salla ya of amma mesele oldu
Sana dememiştir içinden düşünmüştür. Nasıl soru soruyor buda ya gibi. Olamaz mı
Fark etmez artık yaw üf
Kötülük yapan burada ya da Ahiret'te illaki Allah'ından bulur
Bulsun djd
Burada şehvet ateşiyle yanarken diğer tarafta da işlediği günahların ateşiyle yanacak 😂
Ateşleri bol olsun 😅
Biraz da biz odun atalım da üşümesinler 😂
Atalım sevabına shs
1 ton odun yeter mi dersin 😂
Yetmeli dkfj
Deneme yanılma yöntemiyle doğru kişiyi bulmaya çalışıyoruz 🙄
Senin kafa uçmuş ciddili
Aynen sadece erkekler çapkın sanki kızlar daha fena bilmiyoruz sanki
Yoo her iki cinste de var
Demek ki uçan ben değilim 🙄 bir insanı azıcık tanıyıp nasıl biri olduğunu anlayınca tamam/devam şekilde karar veriyorum sadece
Seni tanıyorum stroke :D bana açıklama yapma
Tamam Hilmi dkdkd
Sus Fadime
Eden ettiği ile kalıyor. Gördüklerimiz binde biri sadece
Vah jdjd
Elbette. Evrenin görünmeyen bir yasası var ve ismi karma.
Mis gibi bir olay ya.
Kılını kıpırdatmıyorsun sadece oturup izliyorsun
zevkten dört köşe:)
Tamam git artık, bu akşam da gördük çakır gözlerini yeterince, bildirim yapma aaaa. Ben kadın milletinin güzel ve uzun olanını kıskanırım , yazma bana asdfghjjk
:D ne hissedeceğimi şaşırdım şu an sjdj sustum
Mahkûm değil ama bence gelmeli yhaa. Görsün anyayı Konya'yı 😂
Yes beybi yes yes :D ama gelirler eninde sonunda ya
Hacı hacıyı Mekke'de, çapkın çapkını dakikada bulur
😅 yetenek sensin oluştur
Hele tipe djd
hayır, karma diye bir şey yok, Allahın canı neyle sınamak isterse öyle sınar, Allahta zaten yaptığının aynısıyla sınayacağı gibi bi vaad vermemiştir.
Anca şöyle olur çapkın biri daha çok ilişki yaşar Buda potansiyel olarak karşısında kendisi kadar çapkın birisi denk gelme olasılığını artırır ama hiç denk de gelmeyebilir
Olabilir el elden üstündür mutlaka kişi dengiyle tanisacaktir ya da karşılaşacaktır bu bir nevi kaçınılmaz bir hadisedir sen kendinden emin yürürken gün gelir baltayı taşa vurursun
Her çapkın kalbinin sahibini bulunca durmasını bilir.
Çapkın olması aldatmaya hazır demek değildir.
Bu şekilde sınansa bile problem yaşamaz. Çünkü kendisinin bu tür şeylere alınacak kişiliği kalmamıştır.
İnşaAllah mahkûm olurlar. Gerçi onlar sadece boynuzlarlar, kendileri boynuzlanmayı göze alamazlar bu yüzden daha dürüst kızları tercih ederler.
Sanmıyorum çapkın kişiler gerçekten sevemez tek korktuğu şey yalnızlık, ilgi çekememek, istenmemek olur.
Güzelde olur gibi. Hiç olmayacaklarını biledikleri halde birbirlerini tavlamaya çalışır dururlar.
Yani bu onun şansına bağlı bir şey de, çapkın biri öyle birini dert etmez bence, düzgün insanlar dert eder.
Çapkınlık, bir insanın duygularıyla oynamaktır. Eğer tek kişiye bağlı kalamıyorsan, sevmiyorsun demektir
Ne tamam anlaması açısından iyi olabilir aslında ama çok çapkın biriyle ciddi bir yolculuğa çıkılmaz zaten, kadın veya erkek fark etmez.
Bir gün burnunun sürteceği kesin ama..
Hiç şaşmaz.
Selamünaleyküm
eee her bi kötünün sonu vardır ne yaşatırsan onu yaşarsın
Çapkın biri kendisi nasıl biriyse insanlarda öyle çıkar.
Bence insan dengiyle sınanmaktan çok kendi özünü bulur.
Çapkını çapkın terbiye eder ve kendisi için değerlendirir
Ben kesinlikle eşlerin birbiri için yaratılıp, yaptıklarını karşıdanda göreceğine inanıyorum
Içimizden öyle isteriz ama maalesef kötülük kötülüğü çekmiyor :))
Kişinin seçimlerine bağlı. Herkes bu döngüyü yaşayacak diye bir kural yok neticede.
Denk gelmez, gelirse iletişimi keser uzaklaşır iki cambaz bir ipte olmaz.
Çapkınlar çıkacak kişiyi ve evlenecek kişiyi iyi bilir..
Kime göre çapkın
Bi insanı yalnız ve ilgisiz bırakırsan kadını erkegi yok çapkındır
Hayır ama belki hayatında oluşabilecek olumsuzluklara karşı yeterince dayanıklı değildir bir şekilde bela onu bulacaktır ya öyle ya böyle
Evet kesinlikle öyle bir çok örneğini gördüm
Oh canıma değsin jdjd
:D ahaha
Her yer çapkın dolu ki. İllaki denk gelir.
Gelsin
Çok mu lazım
Çapkın çapkına denk gelsin bana değil yaw
Gelsin kadeh tokuştururlar 🤣
Bize ne artık ne tokuşturduklarından dkf
Değildir.
Millette şans varr
Öyle valla
Hep derim, her çekice bir balyoz var.
Güzel söz
Teşekkürler güzellik. Şimdi baktım da internette yok yani anlaşılan bu benim sözümmüş. Daha önce fark etmemiştim… 😂
Ahah sen buldun :D
Yeey kendime ait sözüm var… 🙂🙂
Yani onları çok etkileyeceğini sanmıyorum
Bünye alışık dimi sjd
Elbet denk gelir o kadarın arasında dnshsh
İyi olur mis
Olabilir olmaz diye bir şey u
Kendi gibi ghbe birini bulur
Umarım bu tür insanlar öyle olur
Karma intikam almaz ama degneyi sağlar.
Pek sanmıyorum
Yok ya ne alakası var
Bu fukara avuntusu olur:)))
İnsan yaşattığını yaşamadan ölmez
Herkes kendine benzerle bir gün sinanir
Mahkumdur tabii.
Umarım herkes ettiğini bulur.
Eden bulur. d
Bulsun zaten djd
Olabilir ben çapkın değilim anlamam o işlerden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?