Defanstayken karşıdan rakip geldiğinde üstüne mi koşulmalı yoksa gelmesi mi beklenmeli?

halısaha yapıcaz da uzun zamandır oynamıyorum futbol

Defanstayken karşıdan rakip geldiğinde üstüne mi koşulmalı yoksa gelmesi mi beklenmeli?
Cevapla