25 yaşındaki bir kızın hiç sevgilisi olmaması iyi midir?

Hayatım boyunca hiç gerçekten beni seven biri olmadı ya da olmuştur ben bilmiyorum, güzel denecek bi kızım bence ama bu göreceli tabi ki ondan ziyade eğitim hayatımda hep başarılıydım zaten birinin beni sevmesine de bunun engel olduğunu düşünüyorum erkekler böyle kızları sıkıcı buluyor veya çekiniyor ve biraz sessiz sakin bi insanım dışarıdan soğuk görünüyor olabilirim ama çevremde bana benzeyen çok erkek vardı bi ara nasıl kimsenin dikkatini çekemem ki bilmiyorum ve şimdiye kadar olmadıysa artık hiç olmaz diye düşünüyorum çünkü benim karakterim yapım bu değişmem çok zor çoğu zaman umursamıyorum ama içten içe insan üzülüyor

25 yaşındaki bir kızın hiç sevgilisi olmaması iyi midir?
Cevapla