Neden bir kıza genellikle sevgilisi olan veya evlenmiş boşanmış birisi yazar?

Mesela birisi ile konuşuyordum konuşuyoruz benim sevgilim var dedi e ayıp yani madem sevgilin var o zaman neden benle konuşuyorsun dedim konuyu başka şeye çekip başka kızlarla sevgili oluyorlar genellikle bazı insanlar senin neden sevgilin yok diyor ben senin sevgilin var diye tahmin etmiştim diyor
Neden bir kıza genellikle sevgilisi olan veya evlenmiş boşanmış birisi yazar?
Cevapla