Bu güzel duyguları biz mi hissediyoruz yoksa karşı taraf mi hissettiriyor bize?

https://youtu.be/8n_t7unU3YM?si=4zYM2jwWd-990ENO

Şebnem Kısaparmak/ Seni Seviyorum

Ne güzel ifade etmiş duyguları…

Sevince her şey ve herkes nasıl da bambaşka oluyor. Aslında değişen bir şey yok ama gördüklerimiz, hissettiklerimiz tamamen farklılaşıyor. Aynı yere bakıp aynı anda bambaşka anlamlar çıkarıyoruz.

İnsanlara davranışımız, bakışımız, hatta utangaçlığımız bile değişiyor. Aşk öyle mucizevi bir şey ki… Duygular gerçekten çok kıymetli.

Bence önemli olan, doğru zamanda doğru insanla bir araya gelebilmek. Ruh eşini bulabilmek… Kim bilir, belki de herkesin bir yerde onu bekleyen özel biri vardır.
Bu güzel duyguları biz mi hissediyoruz yoksa karşı taraf mi hissettiriyor bize?
Bu güzel duyguları biz mi hissediyoruz yoksa karşı taraf mi hissettiriyor bize?
Güncellemeler
7 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
Bu güzel duyguları biz mi hissediyoruz yoksa karşı taraf mi hissettiriyor bize?
Cevapla