Exime yazmıştım nişanlıyım dedi imkansıx olamam dedi sabah oldu kafam karışık dedi nişanlımdan ayrılmayı düşünüyorum dedi neden?

2 haftadır aramız kötü dedi işte ayrılmayı düşünüyorum dedi e gece de imkansızı birlikte olamayız diyordu
Exime yazmıştım nişanlıyım dedi imkansıx olamam dedi sabah oldu kafam karışık dedi nişanlımdan ayrılmayı düşünüyorum dedi neden?
Cevapla