Exime yazmıştım nişanlıyım ben dedi özledim dedim imkansızz biz dedi yatarken de kafam çok karışık dedi neden?

Sabah oldu nişanlımdan ayrılmayı düşünüyorum zaten aramız da kötü 2 haftadır dedi buluşmak istiyor bi oturup konuşalım dedi ne olacağını dedi
Exime yazmıştım nişanlıyım ben dedi özledim dedim imkansızz biz dedi yatarken de kafam çok karışık dedi neden?
Cevapla