Biri ciddi yola girmek isteyince vazgeçmek geliyor içimden ama yalnızlıktanda hoşlanmıyorum sizde böyle misiniz?

O kişi olana kadar çok çabalıyorum olmazsa olmaz diyorum ama o gelip sevgili olmak isteyince soğuma geliyor sanki üsteme kalacak gibi geliyor

Biri ciddi yola girmek isteyince vazgeçmek geliyor içimden ama yalnızlıktanda hoşlanmıyorum sizde böyle misiniz?
Cevapla