Özellikle 30 yas ve üzeri erkeklere soruyorum boyle kıza neden adım atmazsınız?

“Hayatında 28 yaşına kadar kendi tercihiyle kimse olmamış, daha çok yalnız takılan, çocuklarla–bebeklerle–hayvanlarla vakit geçiren, kötü alışkanlıkları olmayan, açık giyinmeyen ama dış görünüş olarak güzel ve çekici bulduğunuz bir kız varsa…

Bu kızın size karşı ilgisi olduğunu hissediyorsunuz ama aşık olup üzülmekten korktuğu için sizden kaçıyor, uzak duruyor.

Böyle bir durumda, siz bir erkek olarak neden adım atmazdınız? Parayada önem vermiyor

Özellikle 30 yas ve üzeri erkeklere soruyorum boyle kıza neden adım atmazsınız?
Cevapla