Sorum 30 yaş ve üzeri erkeklere, güzel ve masum bir kadın olarak gördüğünüz kişi ile neden buluşmak istemezsiniz?

Sorun maddi durum değilse Yani, kız size değer veriyor, hiç bulunmadığınız ama tesadüfen tanıştığınız bir kız size şans veriyor ve sizden etkileniyor ve beğenilmeyecek bir kız da değil ama size şans veriyor, ama buluşmak istemiyorsunuz, neden? Ayrıca, bu erkekler açık giyinen kızlara teşhirci diye laf edip sonra o kızları neden takip edip beğenir?

Sorum 30 yaş ve üzeri erkeklere, güzel ve masum bir kadın olarak gördüğünüz kişi ile neden buluşmak istemezsiniz?
Cevapla