Özellikle 30 yaş uzeri erkeklere soruyorum begendiginiz ama size ilgi duyan kiza neden karsilik vermezsiniz?

Beğeniyorsunuz, bekarsınız, 34 yaşındasınız. Kız 28 yasinda size ilgisi olduğunu söylüyor fakat iletişimi koparmak istemiyorsunuz ama yazmıyorsunuz. Sadece kız yazınca yazıyorsunuz, neden?

Özellikle 30 yaş uzeri erkeklere soruyorum begendiginiz ama size ilgi duyan kiza neden karsilik vermezsiniz?
Cevapla