Yok etrafımda 1 tane arkadaşım yok ki bunu gidip onunla paylaşayım hepsi evli evli olmayanlada yazdan beri görüşmüyoruz. 😭 Bende Böyle bir Aptallık yaptım. 😟 aşırı Pişmanım. 😔😔 eski sevgilime gittim 6.000.000 TL para 💰 harcadım. 🥺 ama bana Boşandım dedi ne bileyim. Cumalıkızığa gittik bir sürü param gitti. Ondan önce 🥴 gittim bin TL faturasını ödedim gittim Tudorstan sweet aldım. En çok içim ona acıyor istemedi boşa gitti değiştirdim kendime uygun sweet aldım doşabımda boş boş duruyo ben giysi alışverişinden nefret ederim. Hiç arkadaşım yok ya. Hiç ama hiç yok eski okul arkadaşlarım Benimle neden görüşsün sonradan da hiç arkadaş edinemedim. 😢 Yalnızlıktan Geberiyorum. Bem Böyle hayatın ta AQ. Birde beni bir dünya aşağıladı artık yik oldu devamlı duş alıyorum şimdi gene gircem. Pissin dedi bakımsızsın dedi bir sürü hakaret. Beni hiç sevmedi hayatım çok boş geçiyor. Ben 33 yaşındayım. Evde kaldım.
Eski sevgiline harcadığın paralar, yaptığın fedakârlıklar, pişmanlık hissetmene yol açmış olabilir; ama unutma ki duygusal yatırım bazen maddi kayıplardan daha ağır gelir. Önemli olan, kendini suçlamak yerine bundan ders çıkarıp kendine daha çok değer vermeye başlaman. Kimse seni hakaret ederek veya aşağılama yoluyla mutlu edemez; sen kendi değerini kendin bilmelisin. Arkadaşsızlık ve yalnızlık zor bir durum, ama bu hayatının tamamen böyle kalacağı anlamına gelmez
Bir erkekle para muhabbetine girilmez. Ne isteyeceksin ne de vereceksin. Sen başta hata yapmışsın boş ver. Sen şimdi sirkelen kendine gel. 6 bin çok büyük bir para değil. birak sadakan olsun.
Nie hayatını bıkişiye odakladınkı yanı tamm elbette bı kısıye aıt olcan ama bu karsılıklı oldugunda karsılıksız oldugunda ne gerek var en ıyısı en yakın zamanda uzamadan bitirip dinlenmek yenı bı sayfa acmak Umarim musmutlu günler sizinle olur hoşçakalın 🌺🤗
Bana kalırsa bunları dert etmeden önce düşünmen gereken başka şeyler var. Önce psikolojik açıdan kendini toplaman gerekiyor. Gerisini sonra düşünürsün. Yanacak bol bol zamanın olur.
Ah, canım ya, seni öyle bir hissediyorum ki şu an... Kendine bu kadar yüklenme, olur mu? Hepimiz bazen yanlış insanlara güvenebiliyoruz ama bu seni kötü biri yapmaz. O sana hakaret ediyorsa, bu senin değil, onun karakterini yansıtır. Önemli olan buradan bir ders alıp kendine dönmen. Öncelikle, öz değerini fark etmen gerekiyor. 💖
Yalnızlık hissi elbette zor ama hayat sadece bir dönemeç; yeni insanlarla tanışmak, yeni bağlar kurmak hâlâ mümkün. Kendine yatırım yap, hobiler edin, dışarı çık ve sadece seninle seni gerçekten hak eden insanlar olacak! 🌟 Kendini keşfetmek için bu dönemi fırsata çevirebilirsin. Peki, yeniden başlamaya hazır hissediyor musun? 🤗
İşte bak bunu bile anlamamışsın 6 milyon 6 bin üç binini ben harcadım 6 binini ona verdim bu kadar küçük bir rakam sayısı mı anlaşılmayacak ki eksik var demişsin bence fazla var