Nasıl yaptım Ben bu kadar büyük canım ya?

Yok etrafımda 1 tane arkadaşım yok ki bunu gidip onunla paylaşayım hepsi evli evli olmayanlada yazdan beri görüşmüyoruz. 😭 Bende Böyle bir Aptallık yaptım. 😟 aşırı Pişmanım. 😔😔 eski sevgilime gittim 6.000.000 TL para 💰 harcadım. 🥺 ama bana Boşandım dedi ne bileyim. Cumalıkızığa gittik bir sürü param gitti. Ondan önce 🥴 gittim bin TL faturasını ödedim gittim Tudorstan sweet aldım. En çok içim ona acıyor istemedi boşa gitti değiştirdim kendime uygun sweet aldım doşabımda boş boş duruyo ben giysi alışverişinden nefret ederim. Hiç arkadaşım yok ya. Hiç ama hiç yok eski okul arkadaşlarım Benimle neden görüşsün sonradan da hiç arkadaş edinemedim. 😢 Yalnızlıktan Geberiyorum. Bem Böyle hayatın ta AQ. Birde beni bir dünya aşağıladı artık yik oldu devamlı duş alıyorum şimdi gene gircem. Pissin dedi bakımsızsın dedi bir sürü hakaret. Beni hiç sevmedi hayatım çok boş geçiyor. Ben 33 yaşındayım. Evde kaldım.
Nasıl yaptım Ben bu kadar büyük canım ya?
Nasıl yaptım Ben bu kadar büyük canım ya?
Cevapla