Yaklaşık 1 aydır biriyle görüşüyorum ve ciddiyim. Oda eşimden ayrı? ama geçen sene bir ilişkisi olmuş? vaz geçmeli miyim?

Ben 6 senedir eşimden ayrıyım. Bu süre zarfında hiç ilişkim olmadı. Geçen ay bir kadınla tanıştım. Oda eşinden ayrı 6 7 senedir. Kafalarımız çok uyuştu. Ama geçen sene bunun bir ilişkisi olmuş,7 8 ay kadar sürmüş. Yani bende şimdi, kararsız kaldım. 7 8 aylık süreçte, neler yaşandı soramadım da. Tahmin edebiliyorum ama, yinede emin değilim. Ve vaz geçmek üzereyim. Nedir fikriniz?

Yaklaşık 1 aydır biriyle görüşüyorum ve ciddiyim. Oda eşimden ayrı? ama geçen sene bir ilişkisi olmuş? vaz geçmeli miyim?
Cevapla