Henüz 3 aylık bir ilişkim var ve sevgilim ısrarla birlikte olalım diyor. Sizce ayrılmalı mıyım?

İnsan sevdiğine dokunamayacaksa ne anladım bu işten diyor.
Sevgililik bu degil mi diyor ve sürekli trip atıyor konu buraya bağlanıyor.
Ben onunla çıkarken de böyle bir şeye karşı olduğumu evlenmeden olmayacağını söylemiştim neden böyle yapıyor? Halbu ki dışardan baksanız ne kadar efendi bir çocuk dersiniz ki bende buna tav oldum. Ama yanilmisim sanirim.
Henüz 3 aylık bir ilişkim var ve sevgilim ısrarla birlikte olalım diyor. Sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla