Tanıştığım tüm erkekler onlarca kızla flörtleşiyor er ya da geç öğreniyorum onların haberi olmasa da ve soğuyorum. Evet sevgilim olmadıkça söz hakkım olmayabilir ama saygı söz konusu bence. Biriyle 3 ay flörtleştim, yine aynısı oldu mesela ciddi bakınca umut vermiş oluyor madem gönül eğlendirmek amaçları iyi kızları niye oyalıyorlar. Bazı kızlar da öyle evet ama sadece bana mı çok tuhaf ve iğrenç geliyor. Resmen seç, beğen, en güzelini al oynuyorlar.
Bir kızla tanışma aşamasındayken sadece ona odaklanan beyler kaldı mı (vardır umarım ama nadir mi?). Ve bir erkekle flört ederken böyle olup olmadığını nasıl anlarız veya açık açık sorulur mu? Hoş sorsak da yalan söylerler de kardeşim bana zamanımı kaybettirme deme isteği geliyor artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer