Bir erkek, sevgilisi olduğu halde neden eski nişanlısıyla iletişimde kalır? Kız yazıyor ama o da cevap veriyor normal mi?

Mayısta ayrılmışlar sonra iş için benim olduğum yere geldi ama bu hafta kışın olduğu ülkeye dönecek. Kız hiç peşini bırakmamış hep yazmış. Benim ki hiç ilk yazan olmamış ama cevap vernis hep.

Bir erkek, sevgilisi olduğu halde neden eski nişanlısıyla iletişimde kalır? Kız yazıyor ama o da cevap veriyor normal mi?
Cevapla