Kızla konuşmuşlar ve buluşmuşlar, kıza nişanlandığını ama kararsız kaldığını söylemiş. Onu düşündüğü, hayaller kurduğunu, annesinin o kız nişanlandı diye şaka yaptığını ve çok üzüldüğünü söylemiş.
Kıza seninle hemen evlenebilirim, daha uzun tanışmamıza gerek yok demiş.
Bana zaman ver demiş, kız numaralarımızı silelim demiş, o da hayır sen silersen sil ben silmicem demiş. Bir kaç gün sonra kız mesaj atmış, nişanlımda onu engellemiş, kız 10 gündür engelli. Bunlar ne demek Allah aşkına?
Kıza seninle hemen evlenebilirim, daha uzun tanışmamıza gerek yok demiş.
Bana zaman ver demiş, kız numaralarımızı silelim demiş, o da hayır sen silersen sil ben silmicem demiş. Bir kaç gün sonra kız mesaj atmış, nişanlımda onu engellemiş, kız 10 gündür engelli. Bunlar ne demek Allah aşkına?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Nişanlın her an seni terk edebilir ve aldatma potansiyeli yüksek biri
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Başkasından gelen başkasına gitmeyi de bilir. Senden ona gitti ondan sana geri geldi. Yani her an başkasına gidebilecek bir potansiyele sahip.
Böyle biriyle ben olsam Nisan yapmayı bırak sevgili dahi olmazdım.
Bilmiyorum ki beni delirtiyor...
Kız nişanlımın annesini bir programda görmüş fotoğrafını çekmiş ve göndermiş nişanlımda kızı engellemiş.
Kız takıntı haline getirir diye korkmuş bence yersiz mesajlar atar korkusuyla öyle olmuş da olabilir.
Ama kendide o kıza uzun uzun mesajlar yazmış
İşte diyorum ya mantıklı değil o insanla ciddi yola cikmak
yanındakiyle yaşar aklındakiyle ölürsün muhabbeti bu ya korkunc
Ama istese o kızla olabilirdi...
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
ilişkinizden emin olduğunu sanmıyorum, onun acısından iliskide bir problem var. kafası karısık olabilir, hislerinden emin olmayabilir. belki de konuştuğu donemde ondan etkilendi ve içinde kaldı bir yerde patlak verdi. once konusup sonra engellemesinin sebebi bu kararsızlık durumu olabilir. ama cok uzgunum bu aldatmanın da ötesinde
Evet bazı konularda anlaşamıyoruz (dini açıdan ve nerede oturacağımız), peki sence ne yapacak? Tekrar kızla konuşur mu?
her zaman o ihtimal var, bir kere yapmış, yeniden yapmasına bir engel yok:/
Evet haklısın ama kız nişanlım için çok önemli olsaydı engellemezdi değil mi?
bu durumda ne sen ne de o kız önemli, ikinizden birine deger verseydi bu durumda kalmazdı
Evet haklısın ama kıza bekle beni demiş... sonrada engellemiş... tekrar ona döner mi sence? Ve neden ikimizin arasında bu kadar kararsız, ben yıllardır sevgilisiyim.
Çocuk karaktersiz m nişanlısı da bunu bilipte nişanı bozmuyorsa ona acırım. Eski sevgiliside safmış. Saf olmasa nişanlıyken onla görüşen bir erkekten bir şey beklemez.
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Bizi nedeni ilgilendirmez. Senin sevdiğin çocuk karaktersiz. Lütfen sonuca bak. İlerde seni aldatabilecek potansiyelde bir kişiye hayatında baş rol verme.
Çok haklısın maalesef :/
Ama merak ediyorum o kızı mı seviyor acaba?
Öyleysede niye engelledi?
Kuşum beni bu görüşte İsmail abin olarak gör. Hayatta bir çok şeyi gördüm. Ve ileride nasıl bir ilişkiniz olabileceğini tahmin edebiliyorum. Neden merak ediyorsun. Bu durumu merak etmeyip bititrirsen eğer işte o zaman kendin için bir şey yapmış olursun. Hayata yeniden baslarsın. Evet bir zaman boşluğa düşeceksin ama bu önemli değil. Yapılabilecek güzel şeyler var. Bunları yaparsan ilişkiden sonra boşluğa değil huzura erişirsin. Ve sonra iyi ki bitirmisim dersin. Sakın o çocuğun yaptığı birşeyde anlam arama.
Tamam ani bu güzel yorumun için teşekkür ederim 😊 ama tecrübelerine dayanarak soruyorum, o kızı unutamadı mı acaba? Çünkü o kız çok temiz ve iyi bir insan ve anneside onu istiyordu.
Tecrübemi istiyorsun kuşum. Sorun hiç bi zaman o kız olmadı. Sorun sende olmadın. Bunu yapmasının tek nedeni canı sıkılmış ve değişiklik istemiş. Hani belki duymuşsundur bir yerlerden "her gün pilav yenilir mi? " Diye erkekler arasında şakasını bile yaparlar. İşte bunu yapanlar kızlarda güzelliğe ve sevgiye bakmazlar. Arada değişiklik isterler. Kafanı bunlarla karıştırmak istemiyorum. Bu yüzden onun yaptığına anlam verme çünkü bu kızla konusmasaydı bir sonraki gün Ayşe veya Fatma olurdu. Sen bu tip insanlardan uzak dur. Uzak dur ki iyi bir hayatın olsun. Güzel bir eşin olsun. Sadece sevsin. Sadece seni sevsin ki ilişkiniz için çabalayıp sizin için her zaman daha iyisine kafasını yorsun. Ve o çocuktan ayrıl. Seni tekrar kazanması için kendisini ifade etmesine izin verme. Aldatmanın açıklaması olmaz. Onun bu yaptığı aldatmaktır
İki kadında direkt o adamda uzaklaşsın bence evlenmeye uygun değil
Evet öyle maalesef...
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Sen miydin o. Adına çok üzüldüm yazık cidden. Hayatını karartma..
Evet:/ ne düşünüyorsun niye böyle yapıyor?
Bi insanın içinde varsa yapacaktır onu kaçışı yok
Kızı unutamadı mı acaba?
O olur cinsellik olur akışkanlık olur böyle gider bu takma sen boş ver
Cinsellik hiç yaşanmadı aralarında
Bunu yazarken üçüncü şahıssın
Bir kişiye Çakmak yetmiyor Aldatmayı Seviyor
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Niyeti Çakmak ve Heycan Arıyor
Evlenince de Böyle yapar
Alışan bırakamıyor bu işleri
Hayır kız çok temiz ve iyi bir insan, böyle bir şeyi onunla yapamaz
Belki seks yapacaktır bebeğem 😏
Hayır o kız kabul etmez.
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Hala onu seviyor olmasın bebeğem 😏
Bilmiyorum ki... sence? Ama niye engelledi o zaman?
Son kez konuşup ayrılmış olabilirler, sosyal medyadan engellersin peki ya hisler?
Hayır ayrılık yok, kız seni beklerim demiş bir kaç gün sonrada mesaj atmış benimkide engellemiş
Kız unutamamış demekki
Sevgilin sana dönmüşse seni seviyordur
O kızın onunla yatmayacağını nerden biliyorsun, yoksa neden görülsün
Görüşsün
Hayır kız kabul etmez evlenmeden
Kıza çok güveniyorsun, tanıyorsun galiba,
Ama sana bir olay anlatsam inanmazsın
Evet kız çok hanım biri, hatta kız demiş numaralarımızı silelim diye nişanlımda hayır demiş, bir kaç gün sonrada kızı engellemiş
Anlatacam
Asıl takıldığım konu ne biliyor musun, senin bunları bukadar kolay kabullenmen
Şeref yoksunu olduğu için.
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Sadakat ve Sevgi duygusu yokmuş, ondan. Bunun nedeni mi var? Vur tekmeyi gitsin.
Maalesef... Ama niye sonra kızı engelledi?
oturma organı tutuşmuş olabilir, yakalanacağını hissettiği için ya da daha başka bir kiz bulmuştur vs
evet olabilir...
O zaman o kız onun için çok önemli değil mi?
Bence ne o kız nede nişanlısı onun için önemli değil.
Anladım... Kıza bekle beni demiş ve sonrada engellemiş... ona döner mi tekrar bilmiyorum...
Belki döner, belki dönmez belki nişanlısını canım yerine koyup köprüyü geçince diğeriyle gönül eğlendirir bilemesin. Kıza bekle demiş ama tepki koymak için bekleyen sensin, niye?
Hayır o kızla gönül eğlendiremez çok temiz ve iyi bir insan. Bilmiyorum 🤷🏻♀️😕
Nişanlısından emin değil demek ki.
Evet öyle demiş :/
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Dedim ya emin değil kafası gel gir
Git emin olamıyor
E ne olacak böyle? O kıza gidebilir mi?
Evet gidebilir tabi ki sende de suç var böyle birine neden evet dedin ki kendine bunu sor
Ah ah çok uzun zamandır birlikteyiz nereden bileyim böyle yapacağını? O kızla çok az konuştular eskiden... şimdi niye engelledi onu sence? Uani çok isteyen böyle bir şey yapar mı?
Sevgiden değil de verdiğin emeğe üzülüyorsun sanırım o kadar zaman geçti
Erkek milletine insanlara güven olmaz zaten aldatmayan erkek yoktur herkes aldatır ben görmedim sadık olanı
Aynen öyle, ne yapısal kestiremiyorum...
Kızı unutamadı mı acaba?
Allah bilir ben nerden bileyim sen daha iyi bilmelisin kardeşim
Bende bilemiyorum:/
Hayırlısı kardeşim gönlünce olsun
Gayet acik neyi soruyon atsana nisani
Çok zor...
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Seni sevmiyor demekki
Bunlari niye ona sormuyosun bu ne ya ben olsam kafasina ne varsa firlatirim bu sessizlik seni yer
Ama o kız nişanlımı kabul etmiş, niye sonra kızı engelledi onu istiyorsa?
Kızla dalga geçmiş öyle gerçek duygu yok
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Tama olarak neden kıza bunu yaptı bilemiyorum seninlede ciddi değil sana karşı gerçekten duyguları olsa asla bi başkasına yazamaz hadi yazdı bu bide buluşuyor ve Buda tek senim bildiğin
Evet haklısın...
Ama o kızı mı seviyor sence?
O kızla nasıl bi ilişkisi bar bilmiyorum ama arayı bozmamış kızda ona meyli gibi bence ileride arada gidersin ve mutsuz bi evliliğin olur iyi düşüm derim
O kız çok hanım temiz bir insan, kayınvalidemde o kızı çok beğeniyordu, o kızla çok kısa bir flört dönemi oldu ve 3 yıl geçti şimdi tekrar konuşmuşlar ve buluşmuşlar bana zaman ver demiş, bir kaç gün sonra kız mesaj atmış, o da engellemiş. Ne yapıyor ya?
Peki sen neden bukadarına katlanıyorsun bunu daha nişanlıyken yapıyor evli olsa bırakıp gidicek
niyetini bilemezsiniz
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
hmm
bunlari sana kim anlatti
Ortak arkadaş.
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Unutamamış demekki
Ben uzun yıllardır sevgilisiyim, o kızla 3 yıl önce biz ayrıldığımızda çok az konuşmuşlardı sonra onu bıraktı bana döndü. Biz geçen yıl nişanlandık ama biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve 1 yıldır kız ne paylaşsa izliyormuş, kızda yazmış 2 hafta konuşmuşlar, buluşmuşlar ve yukarıdaki yazdıklarımı söylemiş bir kaç gün sonrada engellemiş. Niye böyle yapıyor?
Kocam gözümğn önüne geldi🙈
Neden?
Böyle hareketi oldu onunda
Biraz anlatır mısın?
Yazacaktım da gizlisin