Normalde 25 yaşına kadar gençlik yaşanır gezilir eğlenilir 25 inden sonra evlenilir. Ama ben maalesef yaşayamadım. Geçmi kaldım?

Normalde 25 yaşına kadar gençlik yaşanır gezilir eğlenilir 25 inden sonra evlenilir. Ama ben maalesef yaşayamadım. Geçmi kaldım?
Cevapla