Gençliğimin en güzel zamanları geçti ve evlenemedim. 30dan sonra evlenmenin ne tadı olacak ki?

Gençliğimin en güzel ve neşeli zamanlarında evlenemedim kısmetim değilmiş şimdi geçti gitti o cıvıl cıvıl gençlik artık.. Ve evlenmenin de bi anlamı kalmadı gibi. Hayat enerjim bile tükenmişken evliliğin ne tadı olacak ki? Benim gibi hisseden var mı?

Gençliğimin en güzel zamanları geçti ve evlenemedim. 30dan sonra evlenmenin ne tadı olacak ki?
Cevapla