Sevgilm paylaşm yapmış çok çalıştığım için trip atan kızı değil çok çalıştığım için gururla bakan kadını seçtiğim için şanslıyım?

iyi bi şey mi kötü bi şey mi arkadaşım exine gönderme yapmış dedi sizce? yani bana çok iyi davranıyor buluşuyoruz falan ama içime kuşku düştü

Sevgilm paylaşm yapmış çok çalıştığım için trip atan kızı değil çok çalıştığım için gururla bakan kadını seçtiğim için şanslıyım?
Cevapla