Evlendim, aldatıldım. Erkeklere asla güvenmiyorum, hoşlanmıyorum. Bu his normal mi?

Kimseye güvenim yok erkeklerden hoşlanmıyorum bile sanırım bu his normal mi arkadaş bile yapasım gelmiyor herkes sanki sahte ve çıkarcı gibi

Evlendim, aldatıldım. Erkeklere asla güvenmiyorum, hoşlanmıyorum. Bu his normal mi?
Cevapla