Kimseye güvenim yok erkeklerden hoşlanmıyorum bile sanırım bu his normal mi arkadaş bile yapasım gelmiyor herkes sanki sahte ve çıkarcı gibi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
7 ayKardeşim benim bu senin problemin değil sadece günümüzün popüler sorunlarından birisi çok geçmiş olsun. Bi çok kimsenin başından bişeyler geçmekte. Kadın olsun erkek olsun kendi kişilik karakterini bozmayacak şekilde devam etmeli bırak yapan yaptığı ile yüzleşeceği günü beklesin. Şimdi erkekler diye genel ithama gerek yok işinde gücünde günahlardan kaçarak çarşı pazara bile zaruri ihtiyaçlardan giden insanların günahını alma. Bu senin karşına çıkan şahsiyet ile alakalı örnek bi erkekte kadın tarafından aldatılabiliyor o zaman da biz erkekler işinde gücünde evinin hanımlığını yapıp anneliğini layıkıyla yerine getiren kadınları da mı aynı kefeye koyalım. Saçma yaklaşım lütfen hayatınıza almayı düşündüğünüz kadın erkek iyice tanıyın yangından mal kaçırır gibi hareket etmeyin. İyisiyle kötüsüyle tanıyın zor zamanlarda teste tabi tutun bırakın salın zaten ilahi adalet senin gönlüne göre değilse onu senden uzaklaştıracak yanlışı bi şekilde yaptırıp seni ondan uzaklaştırır. Gerçekten bizim örf adet ve geleneklerimize göre yaşayıp yuva kurmaya çalışan hanım kardeşlerimiz erkek kardeşlerimiz var ama bu ithamlar kolay kalkmıyor ortadan siz siz olun kendinizden emin olun gerisin salın
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)7 ayhiç ilişkim olmadı fakat ben de böyleyim. erkekler konusunda da arkadaşlar konusunda da. bunun sorun olduğunu ve psikolojinin bozulduğunu falan söyleyen insanlar olacaktır. ben doğru olduğunu düşünmüyorum. belli bir yaştan sonra insanlar çıkarcı bir hale geliyor. özellikle de evlilik çağına gelmiş, okuldan mezun olmuş kişiler meslek edinmeye ve evlenmeye başlayınca birbiriyle yarışmaya ve kendilerini kıyaslamaya başlıyorlar. yani bu da demek oluyor ki o lisede ve öncesinde yaşanan arkadaşlıklar bitiyor. erkekler konusuysa zaten konuşmaya bile değmez. hep aynıydılar hala da aynılar. güvenilmez ve yarı yolda bırakan. istediğini elde edene kadar kıvranan, her şeyi yapan, ataerkil düzenin iliklerine işlediği tipler. bir kadın olarak bu ülkede yapılacak en güzel şey bir işe girip ayrı eve çıkarak kedi, köpek vb. bir hayvanla mutlu mesut yaşamak. tatillerde gezmek, hobilerine, kendine daha çok vakit ayırmak, kendini geliştirmek. sevilmeye de ihtiyaç var, yalnız olmaz diyenler bile bile ateşe yürüyebilirler. ya da kendilerine neden bu kararı verdiklerini hatırlatmak için kendileri için ölüp bittiğini söyleyen bir erkeğe şans verebilirler. sevilmek için, bu hayatta tatmin olmak için kadınların erkeğe ihtiyacı yok. bunlar sadece üreme içgüdüsünün getirdiği birkaç hormonun işi. kanmayın. tatmin olmak için bir erkeğe ihtiyacımız yok. bundan daha tatmin edici şeyler var hayatta. kendini tanımak. bir hobide uzmanlaşmak. yeni şeyler öğrenmek. yeni yerler görmek. bir şeyler yaratmak. bunların hepsi insana sadece huzur verir ve kendine olan güvenini arttırır. fakat bir erkekle olan ilişki size 2 veriyorsa en az 20 alır. yalnız yaşamak dünyanın sonu değil. bu sadece öğrenilmiş ve dayatılmış bir yalan. insan en çok yalnız kaldığında kendini bulur.
12 Yorumla- 7 ay
Bence çok genelliyosun. şu devirde kadınlar daha çok aldatıyor. ve tahamülsüz
7 ayKalbinin kırıldığı yerden hâlâ kan sızıyor belli.
İnsanın inancı bir kez yıkıldığında, dünya bile yabancı gelir gözüne.
Aldatılmak sadece birine değil, bütün bir cinsiyete, bütün bir güven duygusuna açılan sessiz bir savaştır bazen.
Ama unutma; bu duygu, bir ömürlük gerçek değil, kalbinin kendini koruma biçimi sadece.
Bir yara kabuk bağlarken ten acır, ama o acı, iyileşmenin habercisidir.
Şimdi gözünde herkes sahte, herkes çıkarcı görünebilir çünkü kalbin hâlâ puslu, hâlâ savunmada. Zamanla, o pus dağılır; ve belki bir gün, bir bakışta yeniden insanın insana iyi gelebileceğini hatırlarsın.
O güne kadar kimseyi sevmek zorunda değilsin, sadece kendine iyi davran yeter.
Çünkü güven, önce kendinden başlar. Allah yar ve yardımcın olsun inşallah.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
7 ayYanlış erkeği bulman senin hatan ve daha önemlisi evlendiğin aynı zamanda seni aldatan bir kişi ama sen bütün erkekler aynı kefeye koyuyorsun 👍 buda senin hem yanlış seçim yaptığını hemde ön yargılı olduğunu gösteriyor. Ayrıca erkekler kadar kadınlarda aldatıyor son olarak aldatmak aldatılanın eksikliğini değil aldatanın karaktersizliğini gösterir. Karaktersiz biri cinsiyet ile değil şahsiyet ile belli olur. Bütün erkekler veya bütün kadınlar diye cinsiyetçilik yapmak sığ bir düşüncenin ürünü cümlelerdir.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
7 ay
Canım içini bayağı burkmuş bu durum, hissedebiliyorum... Aldatılmak gerçekten kalpte ve zihinde derin izler bırakabilir. Bu duyguların tamamen normal olduğunu bil lütfen. Sana yapılan bir haksızlık var ve güvenini sarsan bir olay yaşamışsın. Kendini şu an kötü hissetsen de zamanla bu hislerin değişebilir, yaraların sarılabilir. 🌟
Bir süre kendine alan tanı. İnsanlara karşı mesafeli hissetmek, yeniden güvenmekte zorlanmak çok doğal. Ama unutma, herkes aynı değil. Seni gerçekten önemseyen, değer veren insanlar kesinlikle çıkacak karşına. Burnunu havaya kaldır ve yeni başlangıçların mümkün olduğuna inan! 💫
Kendi hayatını güzelleştirecek şeylere odaklan, sevdiğin şeyleri yap. Romantik bir sonbahar yürüyüşü belki hem içini hem zihnini toparlamak için iyi gelecektir. Peki seni şu an en çok mutlu edecek şey ne olabilir sence? 🎨💖04 Yorumla- 7 ay
Mutlaka merhametli iyi bir insabsin guzelsinrde kesin hep boyleletin şansı kötü olur senle aynı şeyi yaşadım bende kimseye güvenim yok Allah yardımcın olsun ikisi dinerse sakın afetme
Soran7 ay@yaralkalp38 ay yok asla ama asla affetmem evet çevremde herkes güzel olduğunu söyler onun yanına da yakıstırmazları
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen7 ayCanısı, haklısın, böyle hissetmek çok doğal. İnsanlar dışarıdan yorumlar yapsa da içindeki sızı başka bir şey... 💔 Senin gücün ve güzelliğin o kadar ışıldıyor ki! 🌟 Zaten seni hak etmeyen biriyle olmak senin mükemmelliğine haksızlık olurdu, düşün. Hadi bakalım, biraz toparlan, hayat sana en tatlı sürprizlerini saklıyor olabilir! 🍂💕
- 7 ay
Aynisin Allah bahtını bundan sonra iyi etsin la tehzen
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
56
Cevap
123Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. 🥲 bütün erkekler böyle son zamanlarda kime denk gelsem kimle konuşsam yaa yedek biri ya da yedek birini arıyordur 3 5 kişi ile konuşuyor veya evlenen eşini aldatmanin peşinde neden yaa bir insan neden tek bir kişi ile yetinmeyi bilmiyor neden açgolxu olmak zorunda lar
14 Yorumla- 7 ay
🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 6 ayGayet normal. Aldatılmak öyle kolay kolay unutulabilecek bir durum değil insan gururuna yediremiyor. Kimseye güvenmemektede sonuna kadar haklısın çünkü o güven kaybolmuş bir kere
00 Yorumla
7 ayHer his normaldir yaşanılan olaylar karşısında verdiğimiz geçici tepkiler hepsi insanlardan soğumak ya da bir cinsten soğumak ta normal zamanın akışına bırakmak gerekiyor birşeyleri
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Çok normaldir. Haklısında.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 7 aypsikoloğa git
00 Yorumla
4 ayBu hislerin normal olduğunu düşünüyorum. Evlendiğim bir insan tarafından aldatılmak güven duygumu temelden sarstı. O yüzden erkeklere karşı güvensizlik hissetmemi, hatta hoşlanmıyor gibi olmamı kendime çok da garip bulmuyorum. Bu bir öfke ya da nefret hali değil sadece; daha çok kendimi koruma şeklim gibi geliyor. Canım yandığı için mesafe koyuyorum. Şu an genelleme yaptığımı biliyorum ama bu duygunun sebebi kötü niyet değil, yaşadığım hayal kırıklığı. Güven duygum kırıldı ve bunun yeniden inşa edilmesi zaman istiyor. Herkese aynı gözle bakmak istemediğimi düşünüyorum ama şu an buna hazır da değilim. Bu yüzden kendime baskı yapmamaya çalışıyorum. Hissettiğim şeyin geçici olabileceğini, zamanla yumuşayabileceğini düşünüyorum ama şu anki halimin de anlaşılır ve insani olduğunu kabul ediyorum.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Öncelikle çok geçmiş olsun ben tee lise zamanında 1,5 yıllık sevgilim beni aldattıgında o şoku aylarca üstümden atamamiştim tüm kadınlardan iğreniyodum iyi kötü tümünden kaçıyodum ki ben sevgiliydim vede sadece 15-16 yaslarımdaydım o dönemler sen düşün şimdi sen diyosunki evlendim aldatıldım hani bu süreç kimsenin basına gelmesin yapanda bi adaya terk edilip orada yasasın gelmesin dünyanın bu tarafına şu an ne desek acını hafifletemeyiz ihtiyacın olan şey zaman umarım ortada çocuk yoktur yasık o masumcuklar arada kalıyo sonra umarım musmutlu bir gelecek sizinle olur hoşçakalın 🌺🤗
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayBacım ben daha önce boşanmış ve şuanda evlilik yolunda tekrar olan birisi olarak söylemeliyim ki eski eşimde p.. no izlerdi beni şey yapamadığı halde, internetden paralı kadın araştırır dı yakalardım. Ayrılırken aşırı acı çekti boşandım pat diye. şu an evlenmek üzere olduğum adam da sevgili iken kadın kız eklerdi, şart koşarak zamanla aşık ettim filan derken bilmiyorum sonum aynı olmaz inşallah ama şunu söyleyim aldatmayan erkek parmakla sayılacak kadar az. Bu gerçeğe kendini alıştırıp bu kötü durumla en fazla 2 kez karşılaşana kadar umudunu yitirme (ki inşallah tekrarı olmaz) ben amortideyim şu an umuyorum güzel olur her şey bizim için. Yalnızlık kötü bir şey değil, herkes kendisine yakışanı yapar unutma. İşine kariyerine bak en kötü evlatlık alırsın yalnız ölmemek için.
03 Yorumla
Cevap sahibi7 ayUnutmadan bu arada fıstık gibiyim, cinsellik hat safhada akrep kadınıyım, sadaket sevgi saygı her şey tas tamam, aldatılırsam bu benimle alakalı değil karşımda ki insanın ucuz peynir yemeye alışık olması ile alakalıdır. Kendine saygın varsa sabret ve akışta kal, bu durumla karşılaşırsan da gerekeni yapar yoluna bakarsın.
Soran7 ayBir oğlum var 6 aylık hamileyken aldatıldım zaten çocuğunu da henüz görmek istemedi bakmıyor bende gerçekten güzel ve bakımlı biriyim herkes şaşırdı muhtacta değilim bin şükür
Cevap sahibi7 ayMaşallah allah bağışlasın, dediğin gibi kimseye muhtaç değilsen ne güzel. Ama son olarak şunu söyleyeyim aldatılmak seninle ilgili bir durum değil, rihanna bile aldatıldı hemde meymenetsiz di aldatan kocası. Sen dünya güzeli de olsan, ahlaklı, sadık ve mükemmel de olsan aldatmaya meyilli karaktersiz erkek her türlü aldatıyor. Hatta senin güzelliğin, karakterin ve sadakatin altında ezilip aşağılık psikolojisine girip aldatan çok erkek var. Bence allah kurtarmış seni, uzaktan izle şimdi kurtuldun, aldatan adamların hayatında emin ol aldattığı kadınların da aldatılması kaçınılmazdır ki ilahi adalet (onların deyimi ile karma) asla senin ahını yerde koymuyor. Kırıldığın yerden parçalıyor onları. Hayatının tadını çıkar. her şey gönlünce olsun
Gizli Üye(25-29)7 ayverdiğinden fazlasını almaya çalışırsan Sonuç değişmez karşılıklı dengeyi önemsemeden hareketlerin buna iter onu... Erkeği seçerken maaşına karizmasına göre çok fazla statüye bakarak seçersen aldatılmak garanti olu. r Satatü ve güç gerçek sexyliktir erkekte... Belki dolgun memelerimiz kabarık vajınamız ve prüsüz kavruk sütun bacaklarımız yok ama buna gerekte yok. Bizim sexlymiz sattü ve güç sahibi olmak... böyle olunca sadece evlendiğin karın değil tüm kadınlar açıp gösteriyor baaak gel girrrrrrrrr gel bana gel yeter ki... İşte sıkıntı şu bu statü ve gücü çok az erkek kazanabiliyor rekabet ortamı yüksek. Satatülü erkek bulduysan sana bağlılığını bekleme zaten sunmaz sunsada kolpadan... Sırf seni kısanan şörüğü akan kadınlar ilk başta bacağını açıp göstericek tipler ki boynuz felan neyse bende kullanıyım yeter ki sağlam motor sadece bu karıya yar olmasın bende nebalanıyım edasıyla ınsta tiktok felan allah ne verdiyse yürüyen çok güçlü adama. Gösterişli olana.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı.
7 ayAldatıldığın için bu güven duygusunu karşı cinste e kaybetmişsin çok üzüldüm aldattılmana hiçbir kadın hak etmiyor ama aldatma korkak erkeklerin işidir bunu bir cesaret olarak görmeyin Güven duygunu kaybettin çünkü duygusal bağ kurduğun kişiden bunu beklemiyordun çünkü hayat arkadaşında eğer o sana bunu yaptıysa başkaları başka erkekler neler yapmaz düşüncesi içindesin ve haklısın da
10 Yorumla
7 ayBu durumda böyle düşünmen normal. Çünkü bir kere güvenin kırılmış, ve bu basit bir şey de değil. Atlatılmasının zaman alacağı bir şey. Beklemediğin bir insandan böyle bir davranış görmüş olman da diğer herkesten yine böyle bir davranış görebilme ihtimalinin olduğunu düşündürüyor.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Normal ama sürekli olması sağlıklı değil birgün elbet bitecek bitmelidir senin iyiliğin için hayırlısı bu olacaktır talihsiz şeyler yaşamış talihsiz duygular tecrübe etmişsin adına üzüldüm bütün hayata küsen önündeki akan hayata gözlerini yuman karamsar genç arkadaslarima da söylediğim gibi bunların hepsi bir dönem ve geçecek hayatına odaklan tat almaya çalış
00 Yorumla
7 ayHayatta herkesi aynı kefeye koymak cok sağlıklı bir düşünce değil. Bazen yaşanılanlar ilerde gelıcek kişinin değerini daha iyi anlamakk içindir. Aynı zamanda kötü şeyler tecrübe ettiğin bir ilişkinin sorumluluğunu bir sonraki kişiye yuklemek buyuk haksızlık
Olur. Kapılarnı kapatma zamana guven senin için hayırlı olan zamanı geldığınde senı bulacaktır00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 906 cevap paylaştı.
7 aySeninki su içince nefes borusuna kaçıp öksürtür ya hani, o anda suya küsüp susuzluktan ölmek gibi bir şey olmuş. Bir cinsel işçi kadın var diye erkekler ona bakıp tüm kadınlar öyleymiş gibi geliyor dese ne hissedersin? Ağır kırıcıdır genellenmek, sen herkese önyargılı olma boş ver, sonsuz güveneceğin biri olur elbet.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayTamamen haklısın dostum kadın erkek fark etmez yıkıcı oluyor konuşmak istermisin? M.. esas açık olsun olmasın sorularıma bakarsan kimseye sululuk yapmıyor kadın erkek seçmiyorum cevaplar da tamamen kapalı kutu olmak bu durumlar da risklidir
178 kilo olup 3 haneli rakamları zar zor aşmış vücudunun her bölgesi çatlak dolmuş benzer şeyler yaşamış birisi olarak gör beni konuşmak istersen yaz en iyi benzer olayları yaşayan bilir lütfen yemek ve şekerli ürün gıdalara verme kendini00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
7 ayÖncelikle geçmiş olsun evli biriyim senin başına gelenler Tüm herkesin de başına gelmiyor demek ki seni hak etmeyen birisi çıkmış karşına Ve evlenmişsin üzücü bir olay bu yaşadın ve bu stresten bu durumdan nasıl çıkacaksın bilemiyorum
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. sözün bittiği yerdesin.. uzun bir süre libidon olmayacak, kimseye his besleyemeyeceksin kim olursa olsun. sanki yabancıymışsın gibi. dünyada yeni biri gibi hissedeceksin. bir süre ama. geçmiş olsun..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.
7 aySen aldatıldığın için içinde bir nefret var böyle düşünmen gayet normal güvenin kırılmış tam durumunu bilmiyorum ama sevip sevilirken insan niye aldadır aldatma yolunu gider anlam veremiyorum kadında erkekte olsa bu böyle seven hep bi hüsrana uğruyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Aldatılmak güven duygusunu kökten sarsar; insan kendini korumak için mesafe koyar. Şu an hoşlanmaman, güvenememen bir savunma. Zamanla, doğru insanlar çıktıkça bu sertlik yumuşayabilir. Acele etme.
00 Yorumla
7 ayBu biraz tercih kapsamının da getirisi her erkeğin bir olmadığı aşikar, ölçüm yapması gereken sensin. Tercihin yablış olduğu yerde biraz da payı kendine ayır derim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Evet. Bu bir süreye kadar devam edecektir ama geçer. Herkes bir değil. Seninki karaktersiz çıkmış, daha yazarım da hesabım silinir. Yazık etme kendine, güzelliğine.
00 Yorumla
7 ayGeçici hisler. Sana kitaptan girelim. Aldatılmandan utanman lazım. Ne kadar aptal olduğunu söyle kendine.
01 Yorumla
Soran7 ayPardon
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
7 aySen de yanlış kişiyi seçmeseydin ama senin kanında var sen türk kızısın doğruyu elinin tersiyle it yanlışı al bağrına bas normal yani
01 Yorumla
Soran7 ayEvlenene kadar asla bir sorun yoktu evliliğimizde de doguma 1 ay varken öğrendim ve boşandım
Aynı durumdayiz erkeklere karşı hislerim koreldi yasadiklarimdan sonra
32 Yorumla- 7 ay
Gayet normal. Uzun bir ilişki bir de ihanetle bitince herkesi bitki olarak görüyorsun. Zamanla düzelirsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayHepimiz benzer seyler yasarız canımız yanar ama zamanla geçer. Eğer sen takılıp kalırsan olan sana olur. Diğer erkeklerin sucu yok. Kimseye o gözle bakma. Güvenmek zorundayız yoksa hayat yasanmaz olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
7 ayNormaldir. Büyük ihtimalle travma aldınız böyle düşünmenizden doğal bir şey yoktur. Destek almayı deneyin, yeni sayfa açın. Geçmiş olsun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
7 ayDikkat et kendine. Eksik bir şey olduğunu düşünmüyorsan aranızda, cinsel uyumda var olmasına rağmen aldattıysa onun karaktersizliği demek.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
7 ayTerapi çok şahane bir şey, tavsiye ederim. Ön yargın varsa bile git bir dene. O zaman anlarsın dediğimi.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. genelleme yanlış ama günün sonunda mutlaka bir çıkara dayanıyor ilişki ne tür olursa fark etmez ama kadında aldatıyor yani onuda unutmayalım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
7 ayBu bosanabnlarda nedense asla diyor bir kaç senne sonra başkasıyla ya evli ya bebeği olmuş. Yani tamam birtane it cikddi diye hepsi aynı değil
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 492 cevap paylaştı.
7 ayKocanın hareketini neden bütün erkeklere mâl ediyosun
04 Yorumla
Soran7 ayÇünkü birine güvenip çocuk yapıyorsun ortak hayat ve hayal kuruyorsun hamileyken karnında çocuğunu taşırken aldatılıyorsun
- 7 ay
Soruma cevap vermiş olmadın şu an
Soran7 ayHepsi aynı geliyor
- 7 ay
Ben aldatılsam ve bütün kadınlar aynı desem bana hak vereceksin yani, doğru mu
- Aşk İlişkileri konusunda 692 cevap paylaştı.
7 ayAldatma sonrası normal fakat psikoloğa gitmeni öneririm.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
7 ayBu travmadan günden güne uzaklaştıkça zamanla normale dönebileceğini düşünüyorum
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 395 cevap paylaştı. Senin duygunu ben de yaşıyorum.
Yaşıyordum.
Bu tamamen duygularımla alakalı00 Yorumla
7 ayNe tesadüf bizde kadınlar için yanı şeyleri hissediyor ve söylüyoruz
00 YorumlaAldatmak karakter meselesi erkek meselesi değil her erkek aynı değil ablacım
00 Yorumla
7 ayBen de senin gibi düşünüyorum ama illaki biriyle ister istemez tanışıyor be kaynaşıyorsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
7 ayÇıkardan bahsettiğin tam olarak ne ona göre değişir bence 😂
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 636 cevap paylaştı.
7 ayÇok güzel olgunlaştın demek erkeklerden uzak dur en iyisi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 673 cevap paylaştı.
7 ayPek normal değil. Direkt olarak bir şeye "hepsi" demek yanlış olur.
00 Yorumla
7 ayseçimlerini göz den geçirmek için geç kalmışsın at hırsızı ile evlenirsen aldatılırsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 ayKırıldıktan sonra öyle oluyor ama bir süre sonra geçiyor o kötü his
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bende aldatıldım eşim saolsun artık hayatıma bı kadın almak mı Allah korusun
00 Yorumla
7 ayEvet normal. Ama aslında bütün erkekler böyle değil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 967 cevap paylaştı.
7 ayHepsi öyle zaten o kadar haklısın ki kıyamet kopsun da bitsin bu çile dkfkf
00 Yorumla
7 ayGibi değil, herkes sahte ve çıkarcı. Mesafenizi koruyarak devam edin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 657 cevap paylaştı. bir restoranın yemekleri kötü diye bütün restoranlar mı kötü yemek yapıyor...
00 YorumlaBen de senin gibi düşünüyorum ama bunu kırmaya çalışıyorum
00 Yorumla
7 ayYaşadığın kötü tecrübe yüzünden böyle hissediyorsun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
7 ayBu mantıkla trafik kazası geçiren insanların bir daha asla bir araca falan binmemesi lazım.
00 Yorumla Herkes öyle değildir be. Pireye kızıp yorgan yakma. Senin ki omurgasızmış
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
7 ayCiddi birini bulsam evlenecem. Ben gibi temizini kacirmayacsk birini
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
7 ayBoşan sen yanlış insan ile evlendin diye bu herkesi öyle yapmaz.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sütten ağzı yanan yoğurdu üflermiş yerden göğe kadar haklısın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayÖfkelenmişsin buda nefreti doğrumuş güvendiğin bir erkek tarafından ihanete uğramanın bedeli başka hiçbir erkeğe güvenememktir geçmiş olsun
08 Yorumla
Cevap sahibi7 ayAma aldatıldıysan azda olsa bundan sende sorumlusun
Soran7 ayNiçin hamile biri neden aldatılır mesela? doğumdan sonra söyleyebilirdi istemediğini? çocuğunu mesela görmüyor ilgilenmiyor sevmediği birinden neden çocuk yapıyor?
Cevap sahibi7 ayKaraktersiz birini sevmişsin evlilik öncesinde hiçmi hal ve hareketlerine dikkat etmedim eğer dikkatle gözlemleseydin bunu fark edebilirdun
Soran7 ayEdememişim bunda haklısınız gemde çok karaktersiz
Cevap sahibi7 ayBuna psikolojide pembe gözlük denir kişi sevdiğinin hata ve kusurlarını göremez onu olduğunda kat kat daha iyi olarak görme durumu kontrol edilebilir yapıya sahip hayırlısı olsun yarın gidip boşa unutmaki 1 kere ihanet eden tekrar eder
Soran7 ayZaten hemen boşanma davası açtım peki mesela ona aşık olduğunu söyledi ona da ihanet eder mi
Cevap sahibi7 ayAldattığı kadın seni biliyorsa oda kraktersizdir artık hangisi hızlı çıkarsa biri diğerinden önce aldatmış olur muhtemelen
Soran7 ayİlk başta söylememiş kadın dedi ama sonradan öğrendi mutsuzum felan klasik şeyleri söylemiştir
Gizli Üye(36-45)7 ayBende kadınlar dan iyice tiksinir oldum nefret ediyorum seslerini bile duymaya tahammül edemiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayNormal çünkü pislikler sevilmeyi hak etmiyorlar gebe.. rirler inşallah tüm ihanet eden kim varsa acı içimde kıvrına kıvrıma inşallah canları çıkar
014 Yorumla
Cevap sahibi7 ayÇoktan dedim
Cevap sahibi7 ayYaşın benden küçük ne konuşayım ki senle
Cevap sahibi7 ayBenim için yaştadır
Cevap sahibi7 ayŞehrin nere sohbet edeceksem ancak yüz yüze ederim
Cevap sahibi7 ayUzakmış ya boş ver
Cevap sahibi7 ayNe bu kandırmaca acaba
7 ayBence aldatılmayi yenilgi olarak görme ve yoluna devam et. Kesinlikle kendini aldatilmaya layık görme bu enerjiyi karşıya hissettirme. Değerini bilip de karşı tarafa hissettirince bırak başkasıyla bir şeyler yaşamayı yanından ayrılamazlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayNormal ama bu iş cinsiyet değil karakter meselesi kızlar sanki çok farklı hep erkekler aldatıyor diye bir şey yok
00 Yorumla- Devamını Gör (119)
Devamını Gör(164)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlendim, aldatıldım. Erkeklere asla güvenmiyorum, hoşlanmıyorum. Bu his normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer