AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Ben de evliyim ve bana göre de evlenmek bir insanın kendine yapabileceği en büyük kötülük
Neden bosanmıyorsun
Çocuk var Onun için boşanamıyorum maalesef
Benim eşim 8 aylık hamileyken aldattı bebeği 6 aylık asla görmedi çocuğu maddi ve manevi desteği de yok
Hadi ya Senin durumun Gerçekten de çok daha zormuş
Sizce neden çocuğu istemiyor veya zamanla ister mi
Dilerseniz birazcık konuşalım
Diğer kadına aşık olmuş onunla evlenip çocuk istiyormuş kız çocuğu hayaliymiş benim oğlum var
Gerçekten de çok zor bir şey ya
Allah’a havale ettim mutlaka cıkar
Zor yani süreç Allah yardımcın olsun
Sağolasınn
Dertleşmek istersen buralardayım
Normal bence, ben aldatilmadim bile senden farkım yok. Birde öyle olsa düşünmemiyorum. İnsan sevmiyorum gerisini sen düşün
Bende aldatıldım
Cinsiyet değilde karakter meselesi bu
Kesinlikle ama merak etme aldatan hayatının bir yerinde aldatılır ve ah cıkar
İnan ben o kadar umursamıyorum
Yaptığı şey rezillik
İnsanda onur gurur olur
Çirkin bir işi dile bile getirmem
Kurtuldum
Benimde bir itibarım var
Benden uzak olduğu iyi
Bizde kadınlara güvenmiyoruz
Normal ama genelleme yapma. İyi insanlar ölmedi hala varlar. Yeniden bir sayfa aç kendine
Evlenmeden bile aldatılanları görünce yani bu durum aynı gibi bir şey
BEN ERKEKLERE DEĞİL GENEL OLARAK İNSANLARI GÜVENMİYORUM HERKESTEN BIKTIM HERKES APTALLAŞTI HERKES AŞIRI SİNİRLİ VE GERİ ZEKALI DAVRANIYOR İNSANLARI ÇOK DEĞİŞTİ
Böyle hissetmem normal. Bende olsam nefret ederdim.
Bende öyleydım aldatılınca nefret ediyordum ama karşıma iyi biri çıktı ve çok değer verdi bana bütün düşüncelerim deyişti düşüncelerim
Şu an için bu şekilde duygusal bir yaklaşım sergilemen normal, zamanla bu durum senin için sıradanlaşacak ve önemini kaybedecektir.
Bir sofrada balık Bahar çıktı diye balık yemekten vazgeçer mısın?
Çok haklısın karaktersiz o kadar çok varki evli olup aldatan
Sen evlenip farketmişsin ben daha evlenmeden böyle düşünüyorum
Bende karşıma çıkan abuk subuk tiplerden dolayı aynı şeyi hissediyorum bırak evlenmeyi birisi ile tanışmaya bile korkuyorum
Tüm erkekleri aynı kefeye koymak bence doğru değil. Yaşadıkların nedeni ile tepkili olman doğal tabi ama
evet gerçekten yıkıcı ama her erkek aldatmaz, karakter meselesi. yine de temkinli olmakta yarar var
Evlilik pişmanlıktır ya bende evliydim boşandım 3 yıl önce
Neden peki erkek olarak merak ettim
Erkek misin
Ne farkediyor nedeni mi merak ediyorum neden evli kalmadınız
Erkeklerle alakası yok aldatanın cinsiyeti her zaman *** dir.
Zaman çok kötüye gidiyor hiç aklımın ucundan dahi geçmeyecek insanların eşini aldattığını duyuyorum. Neler neler duyuyorum inanamıyorum. Kimseye güvenim kalmadı bende aynı şekilde düşünüyorum
Senin gibi bir akrep kadınıyla konuşmak, tanışmak isterim
herkes öyle değil ama sana kötü şeyler yaşatanlardan dolayı böyle düşünmen normal
Canın cekmiyormu
Ne terbiyesizsiniz
Ayrildiniz mi
Evet tabiki boşanamadık henüz çünkü nafaka vermek istemiyor bende cekısmeli açtım bebeğimin yüzünü bile görmedi aylar oldu hamileyken aldattı
Aldatmayan yok karaktersizlik resmen
Hissettikleriniz geçicide olabilir hiç değişmeyede bilir yaşanmışliklar zaten bir erkeğede ihtiyaciniz yok hayat onlardan ibaret değil,
Dünyanın gerçekliğine hoş geldin
Gerçekten öyle beni aldattığı kadını da aldatır mı çok aşıkmış 😅
Bir söz var ama biraz kaba kilit vursan kilidiyle oynasir diye 🤣 kesinlikle aldatacak 😄
Aa kadın çok emin ama madem bu kadar mutluydu neden bana gerek duydu dedi. Ben bunları yaşadığımda 8 aylık hamileydim ikisine de ahım olsun inşallah
https://voca.ro/1kSdinzrfORI
Seni çok iyi anlıyorum gerçekten
Ama bence daha iyi olabilmen için psikoloğa veya psikiyatriste görünebilirsin🙏
Bi başkasını bulsan o da aynısı Olcak ki
Evet bende onu diyorum
Her defasında aynı şeyler Olcak o yüzden çok ta şey yapmamak lazım
Bende kızlara güvenmiyorum yeni tanıştığım zaman iyiler bir kaç gün sonra umursamaz ilgisizler
Bence bir terapi şart bacım kendi sağlığın için
Normal ve doğru uzak dur bu pezewenklerden.
Güvenin zedelenmiş
Normal ama her erkek ayni değildir
Bir süre sonra bu his geçecek
tiksinti oluşmuş zamanla düzelir
Haklısın
Geçmiş olsun
Onlara güvenilmezmiş zaten her şey beklenir😏
Normal yaşadığın olay kolay bir şey değil atlatman zor olacak zamanla güvenmeye başlarsın
Erkeklerden hoşlanılmazz ztn salla
Psikolojik olarak gayet normal
Nasıl görmek isterseniz öyle algılarsınız
Aramıza hoş geldin doğru yoldasın devam
Lezbiyen mi oldun kız yoksa sen 🤪
yazarken normal geldi mi sana?
boşan ya da sende intikam alsa idin rahatlardın
Çok geçmiş olsun yapan nidaha yapar uzldm
travma sanırım bu hıssı atlatman zaman alır
suanda bir kız sadiğim ama aldatmayi dusunmuyorum bendede aldatiliyorum hisis var
Bir süre sonra geçer,
Evet normal nede olsa geçici bir süreç
herkes aynı değil bence
Geçer geçer merak etme
dogrudur, gecmis olsun
Dertleşelim mi biraz
Bu devirde evlenilmez
Yani çoğunlukla evet
Güvensizliğin normal, haklı sebeplerin var.
Benimde öyle sevgilim aldattı beni
Travman var anlıyorum
32 yaşında böyle şeyler yaşamayım diye hala bekarım
Sanki değil öyle zaten
Haklısın kötü bir tecrübe olmuş