Sevgilim var diye unutamadığım eski sevgilimi kaybettim doğruyu yanlışı ayır edemiyorum bana akıl verir misiniz?

Eski sevgilim vardı 2 sene önce. Ondan sonra şuankiyle birlikte iki tane sevgilim oldu ama hiç biri onun yerini tutmadı. Bir ara fotosuna bakıp öyle uyuyodum sürekli onunla birlikte dinlediğimiz müzikleri dinliyodum. 2 senedir nerdeyse adını sayıklıyom. Onun yapmamı istemediği şeyler vardı. Onunla ayrıldıktan sonra 1 yıl boyunca bile o istemediği şeyleri yapmadım. Daha anca böyle yapmaya cesaret edebildim. Tam böyle artık düzenli hayatım var onu unutmuşum dedim ciddi ilişki yaptım. 2 senedir arayıp sormayan çocuk tam ilişki yapcapım sırada yazacağı tuttu. Başka zaman olsa koşa koşa giderdim ona ama şu an sevgilim var diye kaybettim. Çok yanlış biliyorum ama çok üzgünüm. Buluşup çok kısa konuştuk. Unutamadığım en yakınım olan çocuk sanki yabancı biri gibiydi ve bu çok koydu. Napıcam ben? Şuankinden ayrılıp ona geri mi dönsem?
Sevgilim var diye unutamadığım eski sevgilimi kaybettim doğruyu yanlışı ayır edemiyorum bana akıl verir misiniz?
Cevapla