Askerde aldatıldım hala üzülüyorum?

canım yanıyor hala 3 yıllık ilişkiydi unutamıyorum hala bana yazıyor eve geliyor pişmanım diyor anlık hataydı diyor bu kolay mı ya aldatmak

Askerde aldatıldım hala üzülüyorum?
Cevapla