Eşimle bir uyuşmazlık var ne olduğunu bilmiyorum ona karşı heyecanım yok napabilirim?

Konuşmamız aynı tonda ilerliyor. Ona karşı heyecanım yok isteğim yok. Elimden geldiğince heyecanlı gibi görünmeye calsiiyorim ama olmuyor. İl dışında çalışıyor bundan mı dicem de gitmeden öncede aynıydı. Şimdi daha da arttı. Boşanmak istesem yapamam ki o da istemez zaten farklı yorumlar eminim. Yani ne yapabilirim var mı oneriiniz fikriniz tavsiyeniz?

Eşimle bir uyuşmazlık var ne olduğunu bilmiyorum ona karşı heyecanım yok napabilirim?
Cevapla