Yeni evliyim eşimle tartistigimizda ayrı yatiyor sizce bu bir saygısızlık degilmi?

Arkadaslar 6 aylık evliyim. Eşimle haftada 2 gün küsüyoruz ve küs olduğumuz zaman oturma odasinda yatıyor. Sizce ne yapmam gerekli yorumlarınızı bekliyorum :(
Yeni evliyim eşimle tartistigimizda ayrı yatiyor sizce bu bir saygısızlık degilmi?
Cevapla