Yeniden evlenmek kaybettiğim eşime saygısızlık olur mu?

Çocukluk aşkımı, eşimi ve 3 yaşındaki oğlumun annesini doğumda kaybettik. Çok zor bir süreç yaşadım, 3 sene geçti üstünden bugün. Konuştuğum, ettiğim kimse yok da annemler birisini bulmuşlar gibi anladım ben. Konuşsam, çocuğuma annelik edebileceğine inandığım birisiyle evlenmiş olsam ona saygısızlık etmiş olur muyum?

Yeniden evlenmek kaybettiğim eşime saygısızlık olur mu?
Cevapla