Neden hep yanlış insanlar karşıma çıkıyor? Gerçekten düzgün biri kalmadı mı?

Son zamanlarda tanıştığım herkes bir şekilde beni hayal kırıklığına uğratıyor.

Kiminle konuşsam ya samimiyetsiz, ya da sadece kendi isteklerini ön planda tutuyor.

Gerçekten iyi niyetli, düzgün insanlar kalmadı mı bilmiyorum…

Bazen diyorum ki belki de ben fazla veriyorum, fazla düşünüyorum.

Ama artık çok yoruldum.

Sürekli birilerini anlamaya çalışırken kendimi kaybettim.

  • Sizce sorun bende mi, yoksa gerçekten doğru insanlar çıkmıyor mu karşımıza?

Artık ne istediğimi bile bilmiyorum.

Sizce pes etmek mi bu, yoksa sadece kendimi korumaya çalışmak mı?

asıl sorunum bu ,


İyi niyetli biri olmak bu devirde hata mı oldu?”

Ben kalpten, saf bir şekilde sevmek istiyorum , zaten hepsi evlenince olmayacak mı? Kadın günahına girmeden, dürüstçe Sevmek bu kadar neden zor

Ben istiyorum ki evlenince de her şey yolunda olsun, saf sevgim değer bulsun.

Sizce bir kadının saf sevgisini anlamak bu kadar mı zor? Her erkek bir şeyler yaşamak istiyor ama ben böyle bir hayat istemiyorum ve ben böyle yetiştirilmedim herkesin içinde bir erkeği öpecek bir kız da olmadın.

Güncellemeler
7 ay
Saf sevgiyle sevmek bu kadar zor mu? Erkekler, ne bekliyorsunuz?
Neden hep yanlış insanlar karşıma çıkıyor? Gerçekten düzgün biri kalmadı mı?
Cevapla