Son zamanlarda tanıştığım herkes bir şekilde beni hayal kırıklığına uğratıyor.
Kiminle konuşsam ya samimiyetsiz, ya da sadece kendi isteklerini ön planda tutuyor.
Gerçekten iyi niyetli, düzgün insanlar kalmadı mı bilmiyorum…
Bazen diyorum ki belki de ben fazla veriyorum, fazla düşünüyorum.
Ama artık çok yoruldum.
Sürekli birilerini anlamaya çalışırken kendimi kaybettim.
- Sizce sorun bende mi, yoksa gerçekten doğru insanlar çıkmıyor mu karşımıza?
Artık ne istediğimi bile bilmiyorum.
Sizce pes etmek mi bu, yoksa sadece kendimi korumaya çalışmak mı?
asıl sorunum bu ,
İyi niyetli biri olmak bu devirde hata mı oldu?”
Ben kalpten, saf bir şekilde sevmek istiyorum , zaten hepsi evlenince olmayacak mı? Kadın günahına girmeden, dürüstçe Sevmek bu kadar neden zor
Ben istiyorum ki evlenince de her şey yolunda olsun, saf sevgim değer bulsun.
Sizce bir kadının saf sevgisini anlamak bu kadar mı zor? Her erkek bir şeyler yaşamak istiyor ama ben böyle bir hayat istemiyorum ve ben böyle yetiştirilmedim herkesin içinde bir erkeği öpecek bir kız da olmadın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer