Neden sürekli yanlış insan denk gelir bi insana?

Ya anlamıyorum hiç mi şansım yok anasını çok değişik cidden tamam çocuk beni seviyor okey diyorum iyi anlaşamaya başlıyoruz sonra bi anda benim modum düşüyor çocua karşı ona soğuk yapmaya falan başlıyorum çocukta anlıyor tabi ister istemez ama yani ne bilim o aşamada o evrede bana katlanmasını istiyorum ki her zaman ani mod düşüşlerimde yanımda olsun diye ama olmuyor ya bi şey çıkıyor bi yerlerden anlamıyorum ki bide çok kafada kuruyorum ama sebebini bilmiyorum mesela hayatıma da zaten adam akkılı düzgün kimse girmiyor ve böyle oldukça cidden her şekilde güvene mıyorum en büyük sıkıntı da bu iyi cidden beni seven birinide bulduğumda acaba buda bunu yapıcak mı sonuçta diğerleri hepsi yaptı var olucak hep bi şüphe içinde kalmak istemiyorum artık ama olmuyor neden ya
Neden sürekli yanlış insan denk gelir bi insana?
Cevapla